Marraskuu 2019

tiistai, 26.11.2019

Pärjätään töissä Kuopiossa!

Technopolis, Microkatu 1M, Kuopio Oletko vastikään saanut diagnoosin tai sairastanut jo pidempään? Mietitkö, kuinka neurologisen sairauden kanssa selviää työelämässä? Minkälaisia järjestelyjä työpaikoilla voidaan tehdä? Kuinka työyhteisöt suhtautuvat muutoksiin? Kuinka toiset pitävät huolta jaksamisestaan?

keskiviikko, 27.11.2019

Vapaaehtoisvastaavan koulutus

Verkossa Vapaaehtoisvastaavien koulutus –yhdistyksille, joissa ei vielä ole vapaaehtoisvastaavaa

Joulukuu 2019

tiistai, 03.12.2019

Mitä haluaisit tietää vertaistukijoista?

Vooler Tule mukaan, jos haluat tietää lisää Neuroliiton vertaistukijoista tai olet kiinnostunut vertaistukijana toimimisesta

Tammikuu 2020

tiistai, 14.01.2020

Jäsenjärjestöavustuksen 2020 hakeminen

Vooler Tule kertaamaan avustuksen hakemisen ohjeet ja vinkit!

tiistai, 28.01.2020

Teemaluento: Unen merkitys hyvinvointiin

Kulttuuritalo, Sturenkatu 4,Helsinki tai omalta koneelta verkossa Miksi uni on niin tärkeää ja miten voimme vaalia hyvää unta? Maksuton luento on suunnattu Neuroliiton, Parkinsonliiton ja Aivovammaliiton kohderyhmiin kuuluville henkilöille, niin itse sairastaville mutta myös läheisille sekä ammattilaisille.

Helmikuu 2020

lauantai, 08.02.2020

Jäsenhuoltokoulutus Kouvolassa

Kouvola/Tarkempi paikka ilmoitetaan myöhemmin Koulutuksessa osallistuja saa tietoa siitä, miten jäsenten toiveisiin ja tarpeisiin voidaan vastata. Tavoitteena on antaa osallistujille ideoita ja vaihtoehtoisia keinoja yhdistyksen jäsenhuoltoon liittyvissä asioissa. Koulutuksessa osallistujat myös suunnittelevat yhdistyksensä jäsenhuollon kehittämistä.