Kesäkuu 2017

perjantai, 09.06.2017

Kesäpäivä -TÄYNNÄ

Maskun neurologinen kuntoutuskeskus, Vaihemäentie 10, Masku Tapahtuma on täynnä ja ilmoittautuminen suljettu. Mahdolliset muutokset pyydämme ilmoittamaan osoitteeseen info@neuroliitto.fi.

Mitokondriovertaistapaaminen

Valkea talo, Helsinki Mitokondriotautia sairastaville sekä heidän läheisille ja omaisille järjestetään vertaistapaaminen Helsingissä, Valkeassa talossa, 9.-11.6.2017.

Elokuu 2017

keskiviikko, 09.08.2017

Retkimelontaleiri (4 päivää, täysihoito)

Lappeenranta Leiri on tarkoitettu kokeneemmille melojille. Osallistujien toivotaan pystyvän liikkumaan omatoimisesti. Liikkumiseen enemmän apua tarvitsevat voivat kysyä osallistumismahdollisuudesta suoraan yhteyshenkilöltä. Melontakalustona on yksikkö- ja kaksikkokajakkeja. Osallistua voi myös omalla kajakilla. Majoitus on Lappeenrannassa Marjolassa ja yksi yö Guest House Viardossa. Leirihinta sisältää majoitukset ja ateriat, kaluston ja melontaoppaan. Lisäksi mukaan liitosta tulee kaksi ohjaajaa. Matkakulut jokainen hoitaa itse. HUOM! Ilmoittautumalla 24.6. mennessä kerrot halukkuudestasi osallistua tapahtumaan. Osallistujat valitaan halukkaiden joukosta, ja valinnoista ilmoitetaan 30.6. mennessä henkilökohtaisesti.

maanantai, 14.08.2017

Ratsastusleiri aloittelijoille (5 päivää, täysihoito)

Törmälä, Rautalampi Leirit on tarkoitettu omatoimisille jäsenille, joilla on vain vähäinen kokemus ratsastuksesta. Ratsastus tapahtuu Islanninhevosilla ja varusteet saa käyttöön talon puolesta. Majoitus on Törmälän loma- ja kurssikeskuksessa, Konnekoskentie 552, Rautalampi. Ratsastuksen ohjaajat ovat Elämysten ja Ystävyyden kartano / Sahalan Kartanon taitavat ohjaajat. Osallistujat vastaavat matkakuluistaan itse. HUOM! Ilmoittautumalla 24.6. mennessä kerrot halukkuudestasi osallistua tapahtumaan. Osallistujat valitaan halukkaiden joukosta, ja valinnoista ilmoitetaan 30.6. mennessä henkilökohtaisesti.

Melontaleiri (5 päivää, täysihoito)

Törmälä, Rautalampi Leiri on tarkoitettu omatoimisille jäsenille jotka ovat aloittelijoita melonnassa. Melonnassa on käytettävissä yksikkö ja kaksikkokajakkeja. Melonnan ohjauksesta vastaa osaava Kalajan retkeilyn, Etelä-Konneveden Luontopalvelut Oy Markku Utriainen. Majoitus on Törmälän loma- ja kurssikeskuksessa, Konnekoskentie 552, Rautalampi Täysihoito ja tarvittavat varusteet sisältyvät hintaan. Matkakuluistaan osallistujat vastaavat itse. HUOM! Ilmoittautumalla 24.6. mennessä kerrot halukkuudestasi osallistua tapahtumaan. Osallistujat valitaan halukkaiden joukosta, ja valinnoista ilmoitetaan 30.6. mennessä henkilökohtaisesti.

Syyskuu 2017

perjantai, 01.09.2017

Ammuntakurssi (2,5 päivää, täysihoito)

Paikkana Nivala, Vinnurvan leirikeskus (Vinnurvantie 174) Pohjois-Pohjanmaan neuroyhdistys, Nivalan urheilijat / ampumajaosto, Koskipisteen jousimetsästäjät, Kalajoen-Alavieskan riistanhoitoyhdistys ja Neuroliitto järjestävät yhteistyössä ammuntakurssin Nivalassa. Ammuntalajeina: ilmapistooli-, ilmakivääri-, noptel -, ampumasimulaattori- ja jousiammunta. Kurssi on tarkoitettu omatoimisesti liikkumaan pystyville jäsenille ja heidän läheisilleen. Mukaan mahtuu enintään 15 osallistujaa. Yöpyminen ja teoriat Vinnurvan leirikeskuksessa, majoitus 2 hlö/huone, omat liinavaatteet. Matkoista osallistujat vastaavat itse.

perjantai, 22.09.2017

Harnes-seminaari

Kuopio Harnes-seminaari harvinaisia neurologisia sairauksia sairastaville on Scandic Kuopiossa 22.-23.9.2017.