Toukokuu 2018

tiistai, 22.05.2018

Teemaluento: Kivun psykologia ja kipuselviytyminen

Lounatuulen yhteisötalo, kokoustila Pihlaja, Läntinen Pitkäkatu 33, Turku tai verkossa

Kesäkuu 2018

perjantai, 08.06.2018

Maskun neurologisen kuntoutuskeskuksen Kesäpäivä 8.6.

Maskun neurologinen kuntoutuskeskus Tule Maskuun viettämään Kesäpäivää 8.6. yksin, läheisen kanssa tai vaikka yhdistysporukalla!

Syyskuu 2018

perjantai, 14.09.2018

Kuusamon Tietopäivät - yhteistyössä Parkinson-liiton kanssa

Original Sokos Hotel Kuusamo, Kirkkotie 23, 93600 Kuusamo Tietopäivät on suunnattu sinulle, joka sairastat MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta tai Parkinsonin tautia tai liikehäiriösairautta. Myös läheiset ovat tervetulleita. Tietopäivien tavoitteena on tarjota ajankohtaista tietoa sairauden hoitoon, kuntoutukseen ja arjen tukikeinoihin liittyen sekä mahdollistaa vertaiskeskusteluja.

perjantai, 21.09.2018

Neurosarkoidoosi-seminaari

Espoo Neurosarkoidoosia sairastaville ja heidän läheisilleen suunnattu seminaari pitää sisällään asiantuntijaluentoja, vertaisryhmäkeskusteluja ja mukavaa yhdessäoloa Hotelli Nuuksiossa.

Lokakuu 2018

lauantai, 06.10.2018

Lohjan Tietopäivä

Lohjan kirjasto, Järnefeltinsali Tietopäivä on suunnattu henkilöille, jotka sairastavat MS- tautia tai jotain harvinaista neurologista sairautta. Tietopäivän aikana asiantuntijat johdattavat puheenvuoroillaan tärkeiden asioiden äärelle. Tarjolla on tietoa mm. sosiaaliturvasta, kuntoutuksesta.

Marraskuu 2018

lauantai, 10.11.2018

Tietopäivä hiljattain MS-diagnoosin saaneille

Neuropiste Helsinki, Arabiankatu 17, Helsinki Onko sinulla diagnosoitu MS-tauti alle vuosi sitten? Tarjoamme sinulle ja läheisillesi maksuttoman Tietopäivän.

torstai, 29.11.2018

Sastamalan +60 Tietopäivä

paikka vielä avoin +60 Tietopäivä tarjoaa tietoa ja mahdollisuuksia löytää keinoja oman toimintakyvyn ylläpitämiseksi. Tilaisuus on suunnattu yli 60-vuotiaille henkilöille, jotka sairastavat MS- tautia tai jotain harvinaista neurologista sairautta. Myös läheiset ovat tervetulleita tilaisuuteen.