Syyskuu 2016

perjantai, 30.09.2016

16:30

Hyvät Käytännöt kerho-ja ryhmänohjauksessa

Tampere Neuroliitto järjestää 30.9.-1.10.2016 Hyvät Käytännöt kerho- ja ryhmänohjauksessa koulutustapahtuman Tampereella. Koulutus järjestetään Scandic Tampere Station -hotellissa 30.9.-1.10. Koulutustapahtuma on tarkoitettu kerhojen ja ryhmien ohjaajille tai ohjauksesta kiinnostuneille. Sinun ei siis välttämättä tarvitse olla ryhmän- tai kerhonohjaaja osallistuaksesi koulutustapahtumaan.

Lokakuu 2016

keskiviikko, 05.10.2016

14:00

Ohjaamo: syyskokouksen järjestäjän muistilista

Verkossa Skype-yhteydellä omalta koneelta Kokoonnutaan keskustelemaan Skypen välityksellä siitä, mitä syyskokouksen järjestäjän pitäisi muistaa. Mietityttääkö sinua, miten kokouskutsu laaditaan, mitä asialistalle laitetaan tai kuinka kaikki saadaan sujumaan oikein myös yhdistyslain näkökulmasta? Tervetuloa kuuntelemaan vinkkejä ja kysymään kysymyksiä.

lauantai, 08.10.2016

11:30

Vertaistapaaminen mitokondriotautia sairastaville sekä heidän läheisilleen ja omaisilleen

Scandic Oulu Vertaistapaaminen mitokondriotautia sairastaville sekä heidän omaisilleen ja läheisilleen järjestetään Scandic Oulussa 8.-9.10.2016. Luvassa on asiantuntija-alustuksia, jotka pitävät sisällään ajankohtaista tietoa mitokondriotaudeista. Tämän sivun alapuolelta löytyvät ohjelma ja lisätietoja sekä ilmoittautumislomake. Huom! Ilmoittautumisaikaa on pidennetty 30.9.2016 asti!

lauantai, 15.10.2016

10:30

Vertaisvisiitti Rovaniemellä

Hotelli Scandic Rovaniemi Millaista yhteistyötä yhdistyksessäsi tehdään vammaisneuvoston kanssa? Millaista yhteistyötä haluaisitte tehdä? Miten käytätte sosiaalista mediaa? Onko teillä hyviä ajatuksia, joita haluaisitte jakaa tai haluatteko tietää, miten muissa yhdistyksissä toimitaan? Tervetuloa vertaisvisiitille!

keskiviikko, 19.10.2016

17:00

Omaisten ja läheisten verkkotapaaminen, 2. tapaamiskerta

Skype-yhteys Ryhmään voivat osallistua sellaiset henkilöt, joiden läheinen sairastaa MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta. Tervetuloa jakamaan ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa verkossa! Toisella tapaamiskerralla keskustellaan ensisijaisesti parisuhteeseen liittyvistä asioista.

Marraskuu 2016

keskiviikko, 16.11.2016

17:00

Omaisten ja läheisten verkkotapaaminen, 3. tapaamiskerta

Skype-yhteys Ryhmään voivat osallistua sellaiset henkilöt, joiden läheinen sairastaa MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta. Tervetuloa jakamaan ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa!