1.10.2021 15:00 – 2.10.2021 15:00

Tapahtuma← Takaisin

Tervetuloa Tampereelle 1.–2.10.2021 järjestettävään seminaariin, joka on tarkoitettu neurosarkoidoosia sairastaville ja heidän läheisilleen.

Paikka: Scandic Tampere Station, Ratapihankatu 37, 33100 Tampere.

Huom! Seuraamme koronavirustilannetta. Erityiset suositukset ja rajoitukset otetaan tarkasti huomioon.

Ohjelma

Seminaari alkaa perjantaina 1.10. ja päättyy lauantaina 2.10. Ohjelmassa on asiantuntijaluentoja ja vertaisryhmäkeskusteluja. Lääkäriluennosta tulee vastaamaan Jaakko Antonen Taysista. Seminaarin lääkäriluennosta julkaistaan myös luentotallenne.

Tarkka ohjelma lisätään tälle sivustolle piakkoin.

Osallistumismaksut

Seminaarin ohjelmaan osallistuminen on maksutonta. Mahdollisen majoitus- ja ruokailupaketin hinta on 85 € / hlö (sisältäen majoituksen 2 hh ja ohjelman mukaiset ruokailut pe-la). Pelkkä ruokapaketti on 30 €/hlö (sis. ruokailut pe-la). Neuroliitto korvaa matkakuluja seminaariin (omavastuu on 32 € / hlö edestakaiselta matkalta).

Erikoissuunnittelija Kirsi Asula, p. 040 753 3055 tai kirsi.asula@neuroliitto.fi

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Tästä pääset Neuroliiton tapahtumarekisterin tietosuojaselosteeseen.

En käytä seminaarissa liikkumisen apuvälineitäKeppiRollaattoriPyörätuoliSähköpyörätuoliSähkömopo
EnKyllä
2 hh + ruokapaketti (pe-la)1 henkilölle, 85 €2 hh + ruokapaketti (pe-la) 2 henkilölle, 170 € 1 hh + ruokapaketti (pe-la), 115 €Pelkkä ruokapaketti (ilman majoitusta) 1 henkilölle, 30 €Pelkkä ruokapaketti (ilman majoitusta) 2 henkilölle, 60 €