23.10.2021 10:00 – 23.10.2021 16:00

Helsinki, Arabianranta

Neuroneuvonnan tietopäivä← Takaisin

Lauantaina 23.10. klo 10–16 järjestettävä maksuton tilaisuus on tarkoitettu henkilöille, joiden diagnoosin saamisesta on maksimissaan 1–5 vuotta.

Onko sinulla diagnosoitu MS-tauti hiljattain? Tarjoamme sinulle ja läheisellesi mahdollisuuden kuulla asiantuntijoiden puheenvuoroja sairauteen sopeutumiseen, ravitsemukseen ja itsehoitoon liittyen. Lisäksi tilaisuudessa on mahdollisuus kuulla kokemuspuheenvuoro ja jakaa kokemuksia toisten kanssa. Paikkana on Ravintola Arabiankulma, osoitteessa Arabiankatu 12, 00560 Helsinki.

• Huom. Pyrimme turvaamaan tarvittavat turvavälit ja muut koronatilanteeseen liittyvät hygieniasuositukset. Lisää koronainformaatiota löydät Neuroliiton sivulta neuroliitto.fi/korona. Koronatilanteesta riippuen tilaisuus voidaan tarvittaessa siirtää kokonaan verkossa toteutettavaksi.
  • Jos tarvitset päivittäisissä toiminnoissasi avustajaa, ota mukaan oma henkilökohtainen avustajasi.

Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse lisätietoa tilaisuudesta.

Päivän ohjelma

klo 10.00 Päivän aloitus | sosiaalityöntekijä Hanna Pakarinen ja kuntoutussuunnittelija Annika Ingves

klo 10.15 MS ja ravinto | ravitsemusterapeutti Anette Palssa

klo 11.15 Lounas

klo 12.15 Elämää MS-taudin kanssa – sairauteen sopeutuminen ja arjen tuki | ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti, sosionomi AMK Anna Hokkanen

klo 13.15 Kahvi/teetauko

klo 13.45 Vertaispuheenvuoro | Outi Lehtosuo

klo 14.00  Elämää MS-taudin kanssa? Ryhmäkeskustelua yhdessä sekä pienryhmissä | Outi Lehtosuo, Annika Ingves sekä Hanna Pakarinen

klo 15.00 Neuroliiton kurssitoiminta | kuntoutussuunnittelija Annika Ingves

klo 15.40–16.00 Palautteet ja päivän päätös | sosiaalityöntekijä Hanna Pakarinen

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään 11.10.2021. Saat vahvistusviestin antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Hanna Pakarinen, Neuroneuvonnan sosiaalityöntekijä, hanna.pakarinen@neuroliitto.fi tai p. 040 500 1657.

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

7-1718-2930-3940-4950-6263-6869-79>80
En käytä apuvälineitäKeppi tai kyynärsauvatRollaattoriPyörätuoliSähköpyörätuoli/sähkömopo
EiKyllä
Minulla ei ole erityisruokavaliotaKasvisLaktoositonMaidotonGluteenitonSokeritonEi kananmunaaEi kalaa, äyriäisiäEi punaista lihaa