23.4.2022 10:00 – 23.4.2022 16:00

Neuroneuvonnan tietopäivä

Järjestäjä

Neuroliitto Neuroneuvonta← Takaisin

Lauantaina 23.4.2022 klo 10–16 järjestettävä Tietopäivä on tarkoitettu yli 60-vuotiaille henkilöille, jotka sairastavat MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta. Myös läheiset ovat tervetulleita. Tilaisuus on maksuton ja tarjolla on lounas sekä iltapäiväkahvit. Jos tarvitset päivittäisissä toiminnoissasi avustajaa, ota mukaan oma henkilökohtainen avustajasi. Paikkana on Scandic Kemi, os. Hahtisaarenkatu 3, 94100 Kemi

• Huom. Pyrimme turvaamaan tarvittavat turvavälit ja muut koronatilanteeseen liittyvät hygieniasuositukset. Lisää koronainformaatiota löydät Neuroliiton sivulta neuroliitto.fi/korona

Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse lisätietoa tilaisuudesta ennen tilaisuuden alkua.

Päivän ohjelma

klo 10.00 Päivän aloitus | Hanna Pakarinen, sosiaalityöntekijä ja Ville Keskinen, järjestösuunnittelija

klo 10.15 Sairauden aiheuttamat kognitiiviset haasteet ja uupumus (verkkoluento)  | Tatu Kauranen, neuropsykologi

klo 11.15 Lounas

klo 12.15 Neurologinen sairaus ja ravitsemus | Päivi Kuusela, ravitsemusterapeutti

klo 13.00 Tauko

klo 13.10 Ajankostaista sosiaaliturvaan liittyen | Hanna Pakarinen, sosiaalityöntekijä

klo 14.00  Iltapäiväkahvit-/tee

klo 14.20 Vertaisryhmäkeskustelua (vain läheiset) | Ville Keskinen, järjestösuunnittelija

Klo 14.20 Vertaisryhmäkeskustelua (itse sairastavat) | Hanna Pakarinen, sosiaalityöntekijä

klo 14.50 Ajankohtaista Neuroliitosta | Ville Keskinen, järjestösuunnittelija

klo 15.10–15.15 Palautteet ja päivän päätös | Hanna Pakarinen, sosiaalityöntekijä ja Ville Keskinen, järjestösuunnittelija

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään 21.3.2022. Saat vahvistusviestin antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Hanna Pakarinen, Neuroneuvonnan sosiaalityöntekijä, hanna.pakarinen@neuroliitto.fi tai p. 040 500 1657.

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

Diagnooseista välitetään tieto luennoitsijoille lukumäärinä.
7-1718-2930-3940-4950-6263-6869-79
SokeritonEi kananmunaaKasvisMinulla ei ole erikoisruokavaliotaMaidotonLaktoositonGluteenitonEi kalaa, äyriäisiäEi punaista lihaa
Ei apuvälinettäKeppi, kyynärsauvatRollaattoriPyörätuoliSähköpyrätuoli, sähkömopo
KylläEi