4.10.2019 14:00 – 5.10.2019 15:00

Masku

Tapahtuma← Takaisin

Tervetuloa CADASIL-seminaariin 4.-5.10.2019! Seminaari järjestetään Maskun neurologisessa kuntoutuskeskuksessa. Tavoitteena on koota CADASIL-tautia sairastavat sekä heidän läheisensä yhteen kokemusten ja tiedon vaihtamiseksi. Ohjelmassa on perjantaina mm. luentokeskustelu, jonka pitää neurologian erikoislääkäri Susanna Roine Turun yliopistollisesta keskussairaalasta. Lauantain ohjelma pitää sisällään kuntoutussosiaalityöntekijä Tuulia Barckin luennon sekä vertaisryhmäkeskusteluja.

Seminaarin ohjelmaan osallistuminen on maksutonta. Mahdollisen majoitus- ja ruokailupaketin hinta on 70 €/hlö (majoitus ja ohjelman mukaiset ruokailut pe-la) tai pelkkä ruokapaketti pe-la 30 €/hlö. Neuroliitto korvaa matkakuluja seminaariin pääasiassa julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaisesti (omavastuu on 32 €/hlö edestakaiselta matkalta). Turun juna- ja linja-autoasemalta järjestetään myös yhteiskuljetus Maskun neurologiseen kuntoutuskeskukseen.

Tarkempi ohjelma ja lisätietoja löytyy liitteistä (alla).

Lisätietoja voi kysellä myös harnes-erikoissuunnittelija Kirsi Asulalta, p. 040 753 3055 tai kirsi.asula@neuroliitto.fi.