22.6.2021 14:00 – 22.6.2021 15:00

2020_nettikahvilat_neuroliitto.733x353-c

Tiistaina 22.6. klo 14–15 jaetaan yhteinen kahvihetki etäyhteydellä. Mitä sinulle kuuluu ja miten arkesi sujuu?

Etäkahvila on suunnattu MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta sairastaville sekä heidän läheisilleen. Keskustelua luotsaavat  järjestösuunnittelijat  Ville Keskinen ja Sirpa Vuorenmaa-Hilton. Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittaudu etäkahville alla olevalla lomakkeella viimeistään maanantaina 21.6. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin etäkahvipäivän aamuna.

Sirpa Vuorenmaa-Hilton, järjestösuunnittelija
sirpa.vuorenmaa-hilton@neuroliitto.fi