25.10.2019 10:30 – 25.10.2019 14:30

Helsinki, keskustakirjasto Oodi

Tapahtuma← Takaisin

Tervetuloa työpajaan, joka on tarkoitettu kaikille harnes-vertaistukijoille, -kokemustoimijoille sekä vertaistukiryhmien tai -kerhojen ohjaajille. Tavoitteena on tarjota harnes-aktiivitoimijoille tilaisuus vaihtaa kokemuksia keskenään ja saada tietoa sekä suunnitella yhdessä tulevaa.

Työpaja järjestetään Helsingin keskustakirjasto Oodissa (osoitteessa Töölönlahdenkatu 4, 00100 Helsinki ) 25.10.2019 klo 10.30-14.30.

Työpajan osallistumismaksu on 20 €/osallistuja (sis. ohjelman ja sen mukaiset ruokailut). Matkakuluja korvataan liiton matkustussäännön mukaan omavastuun (32 €) ylittävältä osalta. Matkakulut korvataan jälkikäteen matkalaskua vastaan pääasiassa julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaisesti. Pitkän matkan takaa tulijoille on mahdollisuus yöpyä Helsingissä edeltävän yön, mikäli matkustaminen ei kulkuyhteyksien vuoksi onnistu saman päivän aikana.

Ilmoittaudu työpajaan viimeistään 3.10. mennessä alla olevan ilmoittautumislomakkeen kautta, kiitos!

Lisätietoja voit kysellä harnes-erikoissuunnittelija Kirsi Asulalta, p. 040 753 3055 tai kirsi.asula@neuroliitto.fi.

eikyllä