25.10.2017 10:30 – 25.10.2017 14:30

Sokos Hotel Torni, Tampere

Muu tapahtuma← Takaisin

Tervetuloa työpajaan, joka on tarkoitettu kaikille harnes-vertaistukijoille, -kokemustoimijoille sekä vertaistukiryhmien tai -kerhojen ohjaajille. Tavoitteena on tarjota harnes-aktiivitoimijoille tilaisuus tavata sekä vaihtaa kokemuksia ja tietoa.

Työpajan osallistumismaksu on 20 €/osallistuja (sis. ohjelman ja sen mukaiset ruokailut). Matkakuluja korvataan liiton matkustussäännön mukaan omavastuun (32 €) ylittävältä osalta. Matkakulut korvataan jälkikäteen matkalaskua vastaan pääasiassa julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaisesti. Pitkän matkan takaa tulijoille on mahdollisuus yöpyä paikan päällä edeltävän yön, mikäli matkustaminen ei kulkuyhteyksien vuoksi onnistu saman päivän aikana.

Työpaja järjestetään Sokos Hotel Tornissa osoitteessa Ratapihankatu 43, 33100 Tampere.

Ilmoittaudu työpajaan viimeistään 10.10. mennessä alla olevan ilmoittautumislomakkeen kautta, kiitos! Toivottavasti nähdään runsaan osallistujajoukon ja antoisan keskustelun parissa Tampereella.

Lisätietoja voit kysellä harnes-erikoissuunnittelija Kirsi Asulalta, p. 040 753 3055 tai kirsi.asula@neuroliitto.fi.