25.11.2021 10:30 – 25.11.2021 14:30

Tapahtuma← Takaisin

Tervetuloa torstaina 25.11.2021 työpajaan, joka on tarkoitettu erityisesti kaikille harnes-vertaistukijoille, -kokemustoimijoille sekä vertaistukiryhmien ja harnes-kerhojen ohjaajille. Työpaja pitää sisällään harnes- ja vapaaehtoistoiminnan tavoitteiden kirkastamista, kokemusten jakamista, yhteistoiminnallista oppimista ja ideointia sekä jaksamisen tukemista.

Paikka: Scandic Tampere Station, Ratapihankatu 37, 33100 Tampere

Huom! Työpaja järjestetään hybriditilaisuutena. Voit tulla joko paikan päälle Tampereelle tai osallistua etänä linternetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

Ohjelma

klo 10.30 Tervetuloa aamukahvien kera: tutustumista, kokemusten vaihtoa ja ajankohtaisia asioita.

klo 12.00 Lounas

klo 13.00 Katse tulevaan vertaistukiryhmä-, vertaistukija- ja kokemustoimijatoimintaan sekä Neuroliiton harnes-toimintaan. | Koronavirusepidemia on saanut aikaan uudenlaisia tarpeita ja toimintamuotoja, joista osa on tullut ehkä jäädäkseen. Miten tästä eteenpäin epidemian tasaantuessa?

klo 14.30 Päivän päätös

Osallistumismaksut

Työpajaan osallistuminen on maksutonta. Neuroliitto korvaa matkakuluja työpajaan (omavastuu on 32 € / hlö edestakaiselta matkalta). Pitkän matkan takaa tulijoille on mahdollisuus yöpyä Tampereella edeltävän yön, mikäli matkustaminen ei kulkuyhteyksien vuoksi onnistu saman päivän aikana.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella to 18.11. mennessä. Jos osallistut etäyhteydellä, osallistumislinkki lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiin (Teams-kokouslinkki).

Huom! Ilmoittautumisaikaa on pidennetty ja lomaketta on päivitetty etäosallistumismahdollisuudella 11.11.2021.

Erikoissuunnittelija Kirsi Asula, p. 040 753 3055 tai kirsi.asula@neuroliitto.fi