8.11.2019 15:00 – 9.11.2019 15:00

Kangasala

Tapahtuma← Takaisin

Tervetuloa yhteiseen seminaariin Kangasalle, Kuntoutumiskeskus Apilaan 8.-9.11.2019. Seminaari on tarkoitettu erittäin harvinaisia neurologisia sairauksia sairastaville ja heidän läheisilleen. Ohjelmassa on mm. vertaiskeskusteluja, asiantuntijaluentoja sekä osallistujien ja asiantuntijoiden yhteisiä keskusteluja. Perjantaina vierailevana asiantuntijana on neurologian erikoislääkäri Aki Hietaharju Tampereen yliopistollisesta sairaalasta ja lauantaina Maskun neurologisen kuntoutuskeskuksen johtaja, neuropsykologian dosentti Päivi Hämäläinen.

Seminaarin ohjelmaan osallistuminen on maksutonta. Mahdollisen majoitus- ja ruokailupaketin hinta on 80 €/hlö (majoitus 2 hh ja ohjelman mukaiset ruokailut pe-la) tai pelkkä ruokapaketti pe-la 35 €/hlö. Neuroliitto korvaa matkakuluja seminaariin pääasiassa julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaisesti (omavastuu on 32 €/hlö edestakaiselta matkalta). Tampereen rautatie- ja linja-autoasemalta järjestämme yhteiskuljetuksen Apilaan.

Mukaan mahtuu 50 osallistujaa (ilmoittautumisjärjestyksessä). Tarkempi ohjelma ja lisätietoja löytyvät alla olevista liitteistä. Ilmoittautumiset pyydetään 9.10. mennessä, kiitos.

Neuroliiton Harvinaisten harvinaiset -verkoston seminaarissa on mukana yhteistyökumppanina Suomen Ultraharvinaiset ry.

Lisätietoja voi kysellä harnes-erikoissuunnittelija Kirsi Asulalta, p. 040 753 3055 tai kirsi.asula@neuroliitto.fi.

Mikäli läheinen on osallistumassa seminaarin myös
eikyllä
en käytä apuvälineitäkeppisähkömoposähköpyörätuolipyörätuolirollaattori
eikyllä