17.5.2018 13:00 – 17.5.2018 17:00

Helsingin neurokeskus, Kaj Franckin aukio 2, Arabianranta

Tapahtuma← Takaisin

Tervetuloa Helsingin neurokeskuksen avoimiin oviin torstaina 17.5.2018 klo 13–17.

Päivä alkaa tutustumiskierroksella tiloissamme ja jatkuu klo 14 Helsingin Uniklinikan tutkimusjohtaja professori Markku Partisen luennolla "Aivot ja uni". Luennon jälkeen pääset tutustumaan uneen liittyviin tuotteisiin kuten Neurosonicin rentoutusdivaaniin, Unikulman sänkyihin, Sanoi Oy:n Unitaito-mobiilisovellukseen sekä Biomedin ravintolisiin, joita on mahdollista ostaa lähes tukkuhinnoin tapahtumasta: rentouttavaan Tyyni-juomajauheeseen, NeuroWay ja Neuroglandin Forte aivoravinteisiin, muistin tueksi oleviin Aktiivisiin B12-tippoihin ja Vahvaan Kurkumiiniin (kivut ja kolotukset).

Lisäksi pääset kyselemään Palvelutalo Merenpisaran asukkaan kokemuksia "asukastreffeillä" ja kokeilemaan teknisavusteisia kuntoutuslaitteita Neuropisteessä (Avokuntoutus Aksoni Helsingin nimi vaihtuu 17.5. alkaen Neuropiste Helsingiksi). Toinen ohjattu tutustumiskierros on klo 16. Tarjolla myös kakkukahvit!

Ennakkoon ilmoittautuneet osallistuvat raikkaiden sateenvarjojen arvontaan! Ilmoitamme voittaneille henkilökohtaiseti.
Tapahtumaan voi kuitenkin osallistua myös ilmoittautumatta.

Tilaisuus on avoin kaikille, tervetuloa!