7.3.2019 17:00 – 7.3.2019 18:15

Verkossa/Tampere Scandic City

Neuroliitto järjestää verkkoluennon henkilökohtaisesta budjetista 7.3. klo 17.00-18.15.

Asiantuntijaluennoitsijana toimii Hanne-Maria Leppäranta (HTM, YTM). Hän on ollut kehittämässä henkilökohtaista budjettia Suomessa vuodesta 2014 ja luennoinut, kouluttanut ja konsultoinut eri puolilla Suomea asiakkaita, asiakastyöntekijöitä, viranomaisia, poliittisia päättäjiä sekä yrittäjiä. Hanne-Maria on työskennellyt myös Tampereen kaupungilla henkilökohtaisen budjetin käytännön parissa vuosina 2015 - 2018 sosiaalityöntekijänä, projektikoordinaattorina sekä projektipäällikkönä.

Voit ilmoittautuessasi kirjoittaa ennakkoon kysymyksiä luennoitsijalle.

Voit seurata luentoa verkossa kotikoneella. Anna ilmoittautuessasi sähköpostiosoite, niin sinulle lähetetään ennen luentoa linkki, jonka kautta pääset seuraamaan luentoa. Pääset halutessasi seuraamaan luentoa myös paikan päällä. Luento suoratoistetaan Tampereen Scandic City -hotellissa, osoitteessa Hämeenkatu 1. Kahvitus alkaa paikan päällä osallistuville klo 16.45.

Ilmoittaudu 3.3.2019 mennessä.

Tiedustelut: Ville Keskinen, ville.keskinen@neuroliitto.fi, p. 0400 976 740

Seuraan luentoa omalta koneeltani verkon välitykselläTulen paikan päälle Tampereelle seuraamaan luentoa

KylläEi