23.10.2021 11:30 – 24.10.2021 12:30

Masku

Tapahtuma← Takaisin

Tervetuloa yhteiseen tapaamiseen Maskun neurologiseen kuntoutuskeskukseen 23.-24.10.2021. Seminaari on tarkoitettu perinnöllistä spastista parapareesia sairastaville ja heidän läheisilleen. Tule mukaan kuulemaan uutta sekä keskustelemaan ja jakamaan kokemuksia vertaisten parissa.

Paikka: Maskun neurologinen kuntoutuskeskus, Vaihemäentie 10, Masku.

Huom! Seuraamme koronavirustilannetta. Maskussa asiakasturvallisuus on etusijalla, erityiset suositukset ja tehostetut hygieniakäytännöt on tarkasti huomioitu.

Lauantai 23.10.

klo 11.30 Lounas

klo 12.45 Tervetuloa

klo 12.50 Luentokeskustelu: HSP-sairaudet | neurologi Manu Jokea (Tyks)

klo 14.00 Tauko

klo 14.30 Luentokeskustelu: HSP:tä sairastavan liikunnan avainkysymyksiä | fysioterapeutti Anders Romberg (MNK)

klo 15.30 Tauko ja ohjattua liikuntaa | erikoissuunnittelija Riitta Samstén (Neuroliitto)

klo 17.30 Päivällinen

klo 19.00 Yhteistä vapaamuotoista illanviettoa ja iltapalaa tarjolla

Sunnuntai 24.10.

klo 8.00  Aamupalaa majoittuville

klo 9.15  Yhteinen aloitus ja alustus päivään

klo 10.00 Vertaisryhmäkeskusteluja

klo 12.00 Lounas

Osallistumismaksut

Seminaarin ohjelmaan osallistuminen on maksutonta. Mahdollisen majoitus- ja ruokailupaketin hinta on 70 € / hlö (sisältäen majoituksen 2 hh ja ohjelman mukaiset ruokailut la-su). Pelkkä ruokapaketti on 25 €/hlö (sis. ruokailut la-su). Neuroliitto korvaa matkakuluja seminaariin (omavastuu on 32 € / hlö edestakaiselta matkalta).

Erikoissuunnittelija Kirsi Asula, p. 040 753 3055 tai kirsi.asula@neuroliitto.fi

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Tästä pääset Neuroliiton tapahtumarekisterin tietosuojaselosteeseen.

Ilmoittautuminen avautuu 02.08.21 00:00