19.3.2022 10:00 – 19.3.2022 16:00

Neuroneuvonnan tietopäivä← Takaisin

Lauantaina 19.3.2022 klo 10–16 järjestettävä Tietopäivä on ikärajaton ja suunnattu henkilöille, jotka sairastavat MS-tautia tai jotain harvinaista neurologista sairautta. Tietopäivän aikana asiantuntijat johdattavat puheenvuoroillaan tärkeiden asioiden äärelle. Tilaisuudessa pidetään sosiaaliturvanluento ja keskustelutuokio. Myös läheiset ovat tervetulleita! Tilaisuus on maksuton. Tarjolla lounas ja iltapäiväkahvi/-tee.

Aika: lauantai 19.3.2022

Paikka: Ravintola Arabiankulma, klo 10.00–16.00 Arabiankatu 12, 00560 Helsinki

• Huom. Pyrimme turvaamaan tarvittavat turvavälit ja muut koronatilanteeseen liittyvät hygieniasuositukset. Lisää koronainformaatiota löydät Neuroliiton sivulta neuroliitto.fi/korona. Koronatilanteesta riippuen tilaisuus voidaan tarvittaessa sirtää kokonaan verkossa toteutettavaksi.
  • Jos tarvitset päivittäisissä toiminnoissasi avustajaa, ota mukaan oma henkilökohtainen avustajasi.

Ohjelma

klo 10.00 Päivän aloitus | sosiaalityöntekijä Hanna Pakarinen ja kuntoutussuunnittelija Annika Ingves

klo 10.15 Sopeutumisprosessi sairauden tuomien haasteiden keskellä | psykologi Tuomas Hakamäki

klo 11.45 Lounas

klo 12.45 Tunteet osana sopeutumista ja hyvinvointia | lyhytterapeutti Anna Hokkanen

klo 13.45 Keskustelutuokio | jakaannutan kahteen ryhmään. Hanna Pakarinen ja Annika Ingves

klo 14.15 Kahvi-/ teetauko

klo 15.00 Kuntoutus: mitä, missä ja milloin | kuntoutussuunnittelija Annika Ingves

klo 15.30 Neuroneuvonnan esittely: kysy mitä haluat sosiaaliturvasta | sosiaalityöntekijä Hanna Pakarinen

klo 15.50–16.00 Palautteet ja päivän päätös

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään 18.2.2022. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

sosiaalityöntekijä Hanna Pakarinen, p. 040 500 1657, hanna.pakarinen@neuroliitto.fi

7-1718-2930-3940-4950-6263-6869-79>80
En käytä apuvälineitäKeppi tai kyynärsauvatRollaattoriPyörätuoliSähköpyörätuoli/sähkömopo
EiKyllä