14.2.2022 17:00 – 4.4.2022 18:30

Järjestökoulutus← Takaisin

Hyvin toimiva jäsenhuolto on yksi tärkeimmistä tekijöistä yhdistyksen toiminnassa.Jäsenhuoltokoulutus antaa osallistujille työkaluja toimivan jäsenhuollon toteuttamiseen omassa yhdistyksessä. Koulutuksesta osallistuja saa ideoita mm. siihen, miten jäsenten toiveita ja tarpeita voidaan kuunnella ja millaisia tapoja on toteuttaa yhdistyksen jäsenviestintää jäsenhuollon näkökulmasta. Näihin asioihin paneudutaan koulutuksen aikana. Koulutuksessa osallistujat tekevät yhdistyksensä jäsenhuollon kehittämissuunnitelman.

Koulutuksen aikana pidetään viisi verkkotapaamista teamsin välityksellä.

Työkaluna verkkokurssilla käytetään Google Classroomia.

Ensimmäinen verkkotapaaminen on 14.2. klo 17.00 - 18.30. Seuraavat verkkotapaamiset ovat:

- 21.2. klo 17.00 - 18.30

- 7.3 klo 17.00 - 18.30

- 21.3. klo 17.00 - 18.30

- 4.4. klo 17.00 - 18.30 (tarvittaessa)

Kurssille tulee ilmoittautua viimeistään 7.2.2022.

Lisätietoja verkkokurssista saa järjestösuunnittelija Ville Keskiseltä ville.keskinen@neuroliitto.fi ja Sirpa Vuorenmaa-Hiltonilta sirpa.vuorenmaa-hilton@neuroliitto.fi

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

yli 80 v. 69-79 v. 63-68 v. 50-62 v. 40-49 v. 30-39 v. 18-29 v.
Kyllä