2.2.2019 11:00 – 2.2.2019 16:00

Jyväskylä, Scandic Jyväskylä City

Järjestökoulutus← Takaisin

Hyvin toimiva jäsenhuolto on yksi tärkeimmistä tekijöistä yhdistyksen toiminnassa. Kuitenkin yhdistyksille herää usein kysymyksiä siitä, millaista se hyvä jäsenhuolto sitten on.  Mistä eri tekijöistä se koostuu? Miten saada eri jäsenet huomioiduksi? Mitkä ovat hyviä toimintatapoja, joilla voidaan vastata jäsenten toiveisiin ja tarpeisiin?

Kaikkiin edellä mainittuihin kysymykseen voit saada  vastauksia 2.2. Jyväskylässä. Neuroliitto järjestää silloin jäsenyhdistyksille koulutuksen, jossa on oiva tilaisuus saada ideoita hyvän jäsenhuollon toteuttamiseen omassa yhdistyksessä. Tervetuloa mukaan! Yhdistyksestä voi  tulla useampiakin.

Tilaisuuden osallistumismaksu on 20 € ja matkojen omavastuu 32 € edestakaiselta matkalta. Neuroliitto korvaa matkakustannukset omavastuun ylittävältä osalta. Kysythän yhdistykseltäsi ennen koulutusta mahdollisesta omavastuun ja osallistumismaksun korvaamisesta. Mikäli et pääse tilaisuuteen julkista liikennettä käyttäen ja tarvitset esim. autoa tai invataksia, niin ota yhteyttä koulutuksen järjestäjiin.

Ilmoittautumisaika päättyy 16.1.2019

Koulutuksessa mukana ovat järjestösuunnittelijat Ville p. 0400 976 740 & Sirpa p. 0400 976 742. Heiltä voi kysyä myös lisätietoja koulutukseen liittyen