22.3.2018 10:00 – 22.3.2018 15:45

Pääposti, Mannerheiminaukio 1B, 00100 Helsinki

Järjestökoulutus← Takaisin

Koulutuksessa osallistujat saavat tietoa siitä, miten jäsenten toiveisiin ja tarpeisiin voidaan vastata. Tavoitteena on antaa osallistujille ideoita ja vaihtoehtoisia keinoja yhdistyksen jäsenhuoltoon liittyvissä asioissa. Koulutukseen ovat tervetulleita yhdistyksen jäsenhuollosta kiinnostuneet aktiivitoimijat. Koulutukseen voi osallistua yhdistyksistä useampia henkilöitä, koska koulutuksessa suunnitellaan yhdistysten jäsenhuollon kehittämistä.

Osallistumaksun lisäksi matkakustannusten omavastuu on 32 € edestakaiselta matkalta. Peruutuksesta tulee ilmoittaa viipymättä, mutta viimeistään kolme päivää ennen tilaisuutta. Myöhemmin ilmoitetusta peruutuksesta laskutetaan peruutusmaksu 35 € ellei peruutus johdu pakottavasta syystä, esim. äkillisestä sairastumisesta.

Ilmoittautumisaika päättyy 7.3.

Tietosuoja                                                                                                                                                                                                                                                                                      Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

En käytä apuvälinettäKeppiRollaattoriPyörätuoliSähköpyörätuoli/sähkömopo

EiKyllä, nimiAvustajan erityisruokavalio
Selvitä osallistumismaksun ja omavastuun maksaminen etukäteen oman yhdistyksesi kanssa.