23.1.2021 10:00 – 23.1.2021 16:00

Neuroneuvonnan tietopäivä

Järjestäjä

Neuroneuvonta← Takaisin

Lauantaina 23.1.2021 järjestettävä Tietopäivä on tarkoitettu MS-tautia ja harvinaista neurologista sairautta sairastaville. Myös läheiset ovat tervetulleita. Tietopäivä on maksuton. Päivän aikana tarjotaan lounas sekä iltapäiväkahvi tai -tee.
Paikkana on Scandic Jyväskylä Station.

• Huom. Pyrimme turvaamaan tarvittavat turvavälit ja muut koronatilanteeseen liittyvät hygieniasuositukset. Lisää koronainformaatiota löydät Neuroliiton sivulta neuroliitto.fi/korona.
  • Jos tarvitset päivittäisissä toiminnoissasi avustajaa, ota mukaan oma henkilökohtainen avustajasi.

Ohjelma lauantai 23.1.2021

klo 10.00 Päivän aloitus | Timo Klaavu, sosionomi

klo 10.15 Etenevä sairaus elämänkaaressa (verkkoluento) | Juhani Ruutiainen, neurologi

klo 11.30 Lounas

klo 12.30 Ravitsemuksen merkitys | Nea Kurvinen, ravitsemusterapeutti

klo 14.00 Kahvi-/ teetauko

klo 14.30 Ajankohtaista sosiaaliturvasta | Timo Klaavu, sosionomi

klo 15.45–16.00 Palautteet ja päivän päätös

Varsinainen ilmoittautumisaika tilaisuuteen on jo päättynyt, mutta jos haluat kuitenkin Tietopäivään mukaan, ota pikaisesti yhteyttä allekirjoittaneeseen.

Timo Klaavu, Neuroneuvonnan sosionomi
timo.klaavu@neuroliitto.fi
p. 040 542 5200

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

Sosiaali- ja terveysalan järjestöissä toimii 550 000 vapaaehtoista ja työntekijää. Ilman heitä, monia suomalaisten hyvinvointia tukevia palveluita ei olisi. Järjestöt takaavat sen, että erilaisissa elämäntilanteissa jokaiselle löytyy joku, joka tukee, kuuntelee, pitää huolta tai edistää hyvää oloa arjessa. Neuroliitto tarjoaa tapahtumissaan sairastuneille ja heidän läheisilleen luotettavaa tietoa ja tukea sairaudesta, ja auttaa arjessa eteenpäin. Onneksi on joku.