23.1.2021 10:00 – 23.1.2021 16:00

Neuroneuvonnan tapahtuma

Järjestäjä

Neuroneuvonta← Takaisin

Tietopäivä on maksuton ja päivän aikana tarjotaan lounas sekä iltapäiväkahvi tai -tee. Jos tarvitset päivittäisissä toiminnoissasi avustajaa, ota mukaan oma henkilökohtainen avustajasi.

• Paikka: Jyväskylä, Scandic Jyväskylä Station
  • Huom. Pyrimme turvaamaan tarvittavat turvavälit ja muut koronatilanteeseen liittyvät hygieniasuositukset. Lisää koronainformaatiota löydät Neuroliiton sivulta neuroliitto.fi/korona.

Ohjelma lauantai 23.1.2021

klo 10.00 Päivän aloitus | Timo Klaavu, sosionomi

klo 10.15 Etenevä sairaus elämänkaarsessa (verkkoluento) | Juhani Ruutiainen, neurologi

klo 11.30 Lounas

klo 12.30 Ravitsemuksen merkitys | Nea Kurvinen, ravitsemusterapeutti

klo 14.00 Kahvi-/ teetauko

klo 14.30 Ajankohtaista sosiaaliturvasta | Timo Klaavu, sosionomi

klo 15.45–16.00 Palautteet ja päivän päätös

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään 21.12.2020. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Timo Klaavu, Neuroneuvonnan sosionomi
timo.klaavu@neuroliitto.fi
p. 040 542 5200

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

Sosiaali- ja terveysalan järjestöissä toimii 550 000 vapaaehtoista ja työntekijää. Ilman heitä, monia suomalaisten hyvinvointia tukevia palveluita ei olisi. Järjestöt takaavat sen, että erilaisissa elämäntilanteissa jokaiselle löytyy joku, joka tukee, kuuntelee, pitää huolta tai edistää hyvää oloa arjessa. Neuroliitto tarjoaa tapahtumissaan sairastuneille ja heidän läheisilleen luotettavaa tietoa ja tukea sairaudesta, ja auttaa arjessa eteenpäin. Onneksi on joku.

Diagnooseista välitetään tieto luennoitsijoille lukumäärinä.
7-1718-2930-3940-4950-6263-6869-79
SokeritonEi kananmunaaKasvisMinulla ei ole erikoisruokavaliotaMaidotonLaktoositonGluteenitonEi kalaa, äyriäisiäEi punaista lihaa
Ei apuvälinettäKeppi, kyynärsauvatRollaattoriPyörätuoliSähköpyrätuoli, sähkömopo
KylläEi