3.6.2021 17:00 – 3.6.2021 18:00

Torstaina 3.6. klo 17–18 järjestettävä verkkotapaaminen on tarkoitettu MS-tautia ja harvinaista neurologista sairautta sairastaville ja heidän läheisilleen, jotka asuvat Kangasalla. Verkkotapaamisen aikana saat tietopaketin siitä, millaisia toimintoja ja palveluita Neuroliitto ja Pirkanmaan neuroyhdistys tarjoavat jäsenille.

Verkkotapaamisessa ovat mukana Neuroliiton järjestösuunnittelija Ville Keskinen ja Pirkanmaan neuroyhdistyksen toiminnanjohtaja Anne Beresford.

Osallistuminen

Käytämme tapaamisalustana Teamsia eli tarvitset tietokoneen tai mobiililaitteen ja nettiyhteyden. Teams toimii tietokoneella Microsoft Edge -tai Google Chrome -selaimella. Mobiililaitteella osallistuminen vaatii Teams-sovelluksen lataamista sovelluskaupasta. Tarkemmat Teams-ohjeet lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään tiiistaina 1.6. Ilmoittautuneet saavat vahvistusviestin. Linkki tapaamiseen lähetetään alla antamaasi sähköpostiosoitteeseen 2.6.

Ville Keskinen, Järjestösuunnittelija
ville.keskinen@neuroliitto.fi, p. 0400 976 740