8.6.2018 12:00 – 8.6.2018 16:30

Maskun neurologinen kuntoutuskeskus

Tapahtuma← Takaisin

Tapahtuma on täynnä. Varasijalle voi vielä ilmoittautua alla olevan lomakkeen kautta. Selvitämme mahdollisuutta kasvattaa osallistujamäärää.

Maskun neurologinen kuntoutuskeskus täyttää tänä vuonna 30 vuotta ja juhlii taivaltaan perjantaina 8.6.2018. Järjestämme suosituksi osoittautuneen Kesäpäivän nyt kolmatta kertaa, mutta juhlavuoden hengessä. Ohjelma, lounas ja kahvit ovat maksuttomia. Osallistujat vastaavat itse vain matkakustannuksista.

Olet lämpimästi tervetullut viettämään kanssamme kesäpäivää yksin, ystävän kanssa tai yhdistyksen, kerhon tai muun toimintaryhmän porukalla. Kuntoutuskeskus sijaitsee kätevästi valtatien 8 varrella, 18 kilometriä Turusta Poriin päin.

Ohjelmassa

12–12.30           Tervehdys ja maljannosto 30-vuotiaalle kuntoutuskeskukselle

12.30 alk.          Lounas

13.45–14.15      Näkymätön haitta –tietoisku

14.00–15.00      Munkkikahvit

14.45–15.15      Kuntoutuskeskuksen palvelut ja kuinka haen kuntoutukseen? -tietoisku

15.30–16.30      Pihakonsertti, esiintymässä Kyösti Mäkimattila

Lisäksi testattavana peliteknologiaa hyödyntäviä kuntoutuslaitteita ja ohjelmaa kädentaitotilassa. Sateen sattuessa konsertti siirtyy sisätiloihin. Mukaan mahtuu rajoitettu määrä, ilmoittauduthan nopeasti! Huom. Ilmoita vain yksi henkilö kerrallaan alla olevalla lomakkeella.

maidotonlaktoositongluteeniton

rollaattoripyörätuolisähköpyörätuoli/sähkömopo