21.10.2017 11:00 – 21.10.2017 16:00

Tampere, hotelli Scandic City← Takaisin

Elävässä kirjastossa lukija lainaa elävän kirjan, ihmisen, lyhyttä keskustelua varten. Kirjan tehtävänä on olla avoin, kuunnella lukijaansa ja vastata häntä askarruttaviin kysymyksiin. Eläviä kirjastoja järjestetään ympäri Suomea.  Elävänä kirjana eri tapahtumissa voi toimia, kun on saanut siihen liittyvän koulutuksen. Koulutuksen kautta kokemustoimijat saavat uusia mahdollisuuksia kertoa tarinaansa ja puhua lainaajien kanssa myös yhdistystoiminnasta ja sen tarjoamista mahdollisuuksista.

Koulutuksen kuluissa noudatetaan Neuroliiton liittohallituksen päätöstä eli omavastuu päivästä on 20 € ja matkakulujen omavastuu on 32€ edestakaiselta matkalta.  Mikäli osallistuja joutuu käyttämään muuta kuin julkista kulkuneuvoa, siitä on sovittava erikseen ennen koulutusta. Omavastuuosuuksien korvaamista voi kysellä omalta neuroyhdistykseltään.

Lisätietoa tapahtumasta:

Maaria Lillberg

maaria.lillberg@neuroliitto.fi

Tietosuoja
Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.