24.10.2020 10:00 – 24.10.2020 16:00

Kokkola

Neuroneuvonnan tapahtuma← Takaisin

Tilaisuudessa tarjotaan mahdollisuus löytää keinoja oman hyvinvoinnin tukemiseen, ajankohtaista tietoa arjen tukikeinoihin liittyen sekä mahdollistetaan vertaiskeskusteluja. Tietopäivässä asiantuntijat johdattavat tärkeiden asioiden äärelle luentokeskusteluissaan. Asiantuntijoina mm. psykoterapeutti ja neuropsykologi. Tietopäivä järjestetään yhteistyössä Parkinsonliiton kanssa. Tilaisuus on maksuton ja päivän aikana tarjotaan lounas sekä iltapäiväkahvi tai -tee.

• Paikka: Original Sokos Hotel Kaarle, Kauppatori 4, Kokkola
  • Huom. Jos tarvitset päivittäisissä toiminnoissasi avustajaa, ota mukaan oma henkilökohtainen avustajasi.

Ohjelma lauantai 24.10.

klo 10.00 Päivän aloitus | Timo Klaavu ja Jukka Tauriainen

klo 10.30 Mielen hyvinvointi ja itsehoidon merkitys | Ulla Aho, psykoterapeutti

klo 12.00–13.00 Lounas

klo 13.00 Kognitiiviset haasteet ja uupumus | Sanna Liuha, neuropsykologi

klo 14.30 Kahvi-/ teetauko

klo 14.45 Ajankohtaista sosiaaliturvasta | Timo Klaavu, sosionomi

klo 15.45–16.00 Palautteet ja päivän päätös

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään 30.9.2020.

Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Neuroliiton sosionomi Timo Klaavu, p. 040 542 5200 | timo.klaavu@neuroliitto.fi

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

Sosiaali- ja terveysalan järjestöissä toimii 550 000 vapaaehtoista ja työntekijää. Ilman heitä, monia suomalaisten hyvinvointia tukevia palveluita ei olisi. Järjestöt takaavat sen, että erilaisissa elämäntilanteissa jokaiselle löytyy joku, joka tukee, kuuntelee, pitää huolta tai edistää hyvää oloa arjessa. Neuroliitto tarjoaa tapahtumissaan sairastuneille ja heidän läheisilleen luotettavaa tietoa ja tukea sairaudesta, ja auttaa arjessa eteenpäin. Onneksi on joku.