11.5.2021 17:00 – 11.5.2021 18:00

2020_nettikahvilat_neuroliitto.733x353-c

Tiistaina 11.5. klo 17-18 jaetaan yhteinen kahvihetki, mutta etäyhteydellä. Mitä sinulle kuuluu ja miten arkesi sujuu?

Etäkahvila on suunnattu MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta sairastaville sekä heidän läheisilleen. Keskustelua luotsaavat järjestösuunnittelijat Maaria Lillberg ja Sirpa Vuorenmaa-Hilton. Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittaudu etäkahville alla olevalla lomakkeella viimeistään ma 10.5. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin etäkahvipäivän aamuna.

Sirpa Vuorenmaa-Hilton, järjestösuunnittelija
sirpa.vuorenmaa-hilton@neuroliitto.fi