24.8.2021 14:00 – 24.8.2021 15:00

verkossa

2020_nettikahvilat_neuroliitto.733x353-c

Tiistaina 24.8. klo 14-15 jaetaan yhteinen kahvihetki, mutta etäyhteydellä. Mitä sinulle kuuluu ja miten arkesi sujuu?

Etäkahvila on suunnattu MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta sairastaville sekä heidän läheisilleen. Keskustelua luotsaavat  järjestösuunnittelijat  Maaria Lillberg ja Sari Raitakari. Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittaudu etäkahville alla olevalla lomakkeella viimeistään maanantaina 23.8. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin etäkahvipäivän aamuna.

Maaria Lillberg, järjestösuunnittelija
maaria.lillberg@neuroliitto.fi