26.10.2021 14:00 – 26.10.2021 15:00

verkossa

Tiistaina 26.10. klo 14-15 jaetaan yhteinen kahvihetki, etäkahvilassa. Mitä sinulle kuuluu ja miten arkesi sujuu?

Etäkahvila on suunnattu MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta sairastaville sekä heidän läheisilleen. Keskustelua luotsaavat  järjestösuunnittelijat  Sirpa Vuorenmaa-Hilton ja Ville Keskinen. Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittaudu etäkahville alla olevalla lomakkeella viimeistään maanantaina 25.10. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin etäkahvipäivän aamuna.

Sirpa Vuorenmaa-Hilton, järjestösuunnittelija
sirpa.vuorenmaa-hilton@neuroliitto.fi