14.12.2021 14:00 – 14.12.2021 15:00

Tiistaina 14.12. klo 14–15 jaetaan yhteinen kahvihetki, etäkahvilassa. Mitä sinulle kuuluu ja miten arkesi sujuu?

Etäkahvila on suunnattu MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta sairastaville sekä heidän läheisilleen. Keskustelua luotsaa järjestösuunnittelija Ville Keskinen. Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittaudu etäkahville alla olevalla lomakkeella viimeistään maanantaina 13.12. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin etäkahvipäivän aamuna.

Ville Keskinen järjestösuunnittelija
ville.keskinen@neuroliitto.fi