29.9.2020 14:00 – 29.9.2020 15:00

Ota itsellesi kuppi kahvia tai teetä, asetu mukavasti ja tule jakamaan yhteinen kahvihetki. Mitä sinulle kuuluu ja miten arkesi sujuu nykytilanteessa?

Etäkahvila on suunnattu MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta sairastaville sekä heidän läheisilleen. Keskustelua luotsaavat järjestösuunnittelijat Sirpa Vuorenmaa-Hilton ja Anni Malkamäki.

Voit osallistua tapaamiseen internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Varaa osallistumista varten kuulokkeet, joissa on mikrofoni.

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittaudu etäkahville alla olevalla lomakkeella viimeistään ma 28.9. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin Teams-ohjelmaan. Voit ladata ilmaisen Teamsin etukäteen ennen tapahtumaan osallistumista.

Anni Malkamäki, järjestösuunnittelija
​anni.malkamaki@neuroliitto.fi
p. 0400 976 743

Sosiaali- ja terveysalan järjestöissä toimii 550 000 vapaaehtoista ja työntekijää. Ilman heitä, monia suomalaisten hyvinvointia tukevia palveluita ei olisi. Järjestöt takaavat sen, että erilaisissa elämäntilanteissa jokaiselle löytyy joku, joka tukee, kuuntelee, pitää huolta tai edistää hyvää oloa arjessa. Neuroliitto tarjoaa tapahtumissaan sairastuneille ja heidän läheisilleen luotettavaa tietoa ja tukea sairaudesta, ja auttaa arjessa eteenpäin. Onneksi on joku.