9.10.2021 10:00 – 9.10.2021 16:00

Kouvola

Neuroneuvonnan tietopäivä← Takaisin

Lauantaina 9.10. klo 10–16 järjestettävässä Tietopäivässä asiantuntijat johdattavat luentokeskusteluillaan tärkeiden asioiden äärelle. Luennoitsijoina neurologi ja neuropsykologi.

Tietopäivä on suunnattu MS-tautia ja harvinaista neurologista sairautta sairastaville. Myös läheiset ovat tervetulleita. Tilaisuus on maksuton ja tarjolla on lounas sekä iltapäiväkahvit.

Paikka: Sokos Hotel Vaakuna, Hovioikeudenkatu 2, Kouvola

Huom. Jos tarvitset päivittäisissä toiminnoissasi avustajaa, ota mukaan oma henkilökohtainen avustajasi.

klo 10.00 Päivän aloitus | sosionomi Timo Klaavu

klo 10.30 Etenevä sairaus elämänkaaressa (verkkoluento) | neurologi Juhani Ruutiainen

klo 11.30–12.30 Lounas

klo 12.30 Kognitiiviset haasteet ja uupumus | neuropsykologi Elina Hankomäki

klo 14.00–14.30 Kahvi

klo 14.30 Ajankohtaista sosiaaliturvasta | sosionomi Timo Klaavu

klo 15.45–16.00 Palautteet ja päivän päätös

Ilmoittautuminen tilaisuuteen alkaa 1.6., jolloin avautuu ilmoittautumislomake. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 17.9.2021. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Timo Klaavu, Neuroliiton sosionomi
timo.klaavu@neuroliitto.fi
p. 040 542 5200

7-1718-2930-3940-4950-6263-6869-79>80
Diagnoositietoa käytetään anonymisoituna, yleisellä tasolla asiantuntijaluennoitsijoiden informoimiseen.
Ei apuvälinettäKeppi, kyynärsauvatRollaattoriPyörätuoliSähköpyörätuoli, sähkömopo
SokeritonEi kananmunaaKasvisMaidotonLaktoositonGluteenitonEi kalaa, äyriäisiäEi punaista lihaaMinulla ei ole erityisruokavaliota
EiKyllä