9.11.2021 18:00 – 9.11.2021 19:30

Tiistaina 9.11.2021 klo 18.00–19.30 pidettävä verkkoluento on tarkoitettu MS-tautia, harvinaista neurologista sairautta, Parkinsonin tautia ja liikehäiriösairautta sairastaville sekä henkilöille, joilla on aivovamma. Myös läheiset ovat tervetulleita. Teemaluento on verkossa, joten voit osallistua rennosti omalta kotisohvaltasi.

Nyt mahdollisuus kuulla eri vaihtoehdoista tasapainottaa työn ja vapaa-ajan kuormitusta ja parantaa elämänlaatua. Työelämäasiantuntija Marju Teinikivi kertoo, minkälaisia
haasteita työelämässä koetaan ja miten niitä voisi yrittää ratkaista. Mukana myös MS-tautia sairastava Päivi Tuominen kertomassa omista kokemuksistaan voimavarojen lisäämiseksi.

18.00 Aloitussanat | Neuroliiton sosionomi Timo Klaavu

18.10 Luento ja MS-tautia sairastavan kokemuspuheenvuoro | Neuroliiton työelämäasiantuntija Marju Teinikivi ja MS-tautia sairastava Päivi Tuominen

19.20–19.30 Loppusanat ja tilaisuuden päätös

Ilmoittaudu

Ilmoittaudu viimeistään su 7.11.2021. Saat ilmoittautumisestasi vahvistusviestin sähköpostiisi. Jos vahvistusviestiä ei kuulu sähköpostiisi, tarkista myös roskapostikansiosi.

Timo Klaavu | timo.klaavu@neuroliitto.fi | p. 040 542 5200