14.9.2018 11:00 – 15.9.2018 14:00

Original Sokos Hotel Kuusamo, Kirkkotie 23, 93600 Kuusamo

Tapahtuma← Takaisin

Tietopäivät on suunnattu sinulle, joka sairastat MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta tai Parkinsonin tautia tai liikehäiriösairautta. Tietopäivien aikana asiantuntijat johdattavat tärkeiden asioiden äärelle luentokeskusteluissaan. Tarjoamme tietoa ja mahdollisuuksia löytää keinoja oman toimintakyvyn ylläpitämiseen. Asiantuntijoina mm.neurologi ja neuropsykologi.

Tietopäivät järjestetään Sokos Hotel Kuusamossa.
Perjantaina 14.9.2018 klo 11-17 ja lauantaina 15.9.2018 klo 9-14. Tilaisuudessa tarjoillaan molempina päivinä lounas ja iltapäiväkahvi /-tee.
Kauempaa tulevien on mahdollista majoittua 2hh, omavastuuosuus majoituksesta 20€/hlö.
Muuten tilaisuus on maksuton.

Tietopäivien tarkempi ohjelma julkaistaan myöhemmin

Anna Hokkanen, Neuroliiton sosionomi
anna.hokkanen@neuroliitto.fi / p. 040 500 1657

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

Jos käytät liikkumisen apuvälineitä, ilmoita millainen apuväline on käytössäsi tilaisuudessa. Näin osaamme varautua asiaan tilaratkaisussa.

kylläei
Majoitutko Hotelli Kuusamossa? Majoitusvaraus tehdään järjestäjän toimesta. 2hh, omavastuuosuus 20€ / hlö. Majoituksen laskutus etukäteen
kylläEi