28.9.2019 11:00 – 29.9.2019 12:00

Neuroliitto ry← Takaisin

Aika: la 28.9.2019 klo 11–17 (illallinen klo 19) | su 29.9.2019 klo 10–12
Paikka: Radisson Blu Marina Palace Hotel, Linnankatu 32, Turku

Tapahtuma on tarkoitettu 18–35-vuotiaille MS-tautia ja harvinaista neurologista sairautta sairastaville sekä heidän läheisilleen. Kytkennässä tapaat ikäisiäsi sekä saat asiantuntevaa tietoa, voit osallistua luennoille ja keskusteluryhmiin sekä saat tukea arkeesi. Ohjelmassa on myös yhteinen illallinen. Teemoina ovat mm. uupumus ja mieliala, kognitiiviset oireet, sairauden hoito, parisuhde, seksuaalisuus, työelämä ja opiskelu. Mukaan mahtuu 100 henkilöä.

Tapahtuma on nyt täynnä ja ilmoittautuminen päättynyt.

HUOM! Tapahtuman ohjelma ja aikataulu sekä ohjeet on lähetetty osallistujille to 5.9. Jos et ole sitä saanut, tarkasta sähköpostisi roskaposti-kansio. Jos ohjeistusta ei näy sielläkään, laita pian viestiä info@neuroliitto.fi

Osallistumismaksu on 20 € / hlö

• Maksu sisältää ohjelman lisäksi ruokailut, sekä Turun seutua kauempaa tuleville majoituksen 2 hengen huoneissa yhdeksi yöksi.
  • Osallistujat vastaavat itse matkoistaan ja niiden kustannuksista.
  • Maksamalla osallistumismaksun heti, vahvistat ilmoittautumisesi tapahtumaan ja varmistat paikkasi tapahtumassa. Alla maksutiedot.
  • Jos maksat kaksi osallistumismaksua, muista kirjoittaa molempien osallistujien nimet viestiin!

​Maksutiedot
Maksun saaja: Neuroliitto ry
Tilinumero:  FI26 5710 0420 0124 11
Maksuun viesti: Kytkentä / osallistujan etu- ja sukunimi

Ps. Jos haluat yhden hengen huoneen, tulee sinun varata se suoraan hotellista ja maksaa se itse. Myös muista huonekuluista osallistuja vastaa itse.

Täyttämällä lomakkeen hyväksyt tietojesi tallentamisen koulutus- ja tapahtumarekisteriin.

Lisätiedot: info@neuroliitto.fi