24.9.2021 12:00 – 26.9.2021 16:00

Tapahtuma← Takaisin

Kytkentä 2021 järjestetään virtuaalisena, eli verkossa 24.–26.9. Tapahtuman pääpäivä on lauantai 25.9. Kytkentä on tarkoitettu 18–35-vuotiaille, jotka sairastavat MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta.

Tapahtuman ilmoittautuminen on nyt päättynyt!

Tapahtumaan ilmoittautuneille olemme lähettäneet sähköpostitse infokirjeen, jossa kerromme ohjelmasta ja annamme ohjeet Liveto-käyttäjätilin luomiseen. Jos et ole saanut infokirjettä, katsothan myös roskapostikansiosi. Jos viestiä ei näy sielläkään, laitathan asiasta viestiä osoitteeseen info@neuroliitto.fi.

Huom! Tapahtuman tarkka ohjelma ja aikataulu löytyvät sivulta: Kytkentä 2021 (liveto.io) kohdasta "Näytä aikataulu".

Tapahtuma on tarkoitettu myös sairastavien läheisille! Voit olla vaikka puoliso, vanhempi, sisarus tai hyvä ystävä. Ilmoittaudu kuitenkin mukaan!

Koska tapahtuma on virtuaalinen, siihen voi osallistua mistä päin Suomea vain. Tapahtuma on maksuton, ja mukaan mahtuu 200 osallistujaa.

Tapahtuman pääpaino on vertaiskokemusten jakamisessa, ja uusien tuttavuuksien löytämisessä. Kytkennässä voit jutella muiden sairastavien ja läheisten kanssa. Lisäksi saat tietoa helpottamaan sinun ja läheisesi arkea sekä kuulet Neuroliiton palveluista, joita voit tarvita elämässäsi juuri nyt, tai vähän myöhemmin.

Tapahtumassa EI anneta tietoa sairauden hoitoon, lääkityksiin, rokotuksiin ja koronaan liittyen.

Ohjelma

Perjantaina on etkot, lauantaina pääpäivä ja sunnuntaina jatkot. Voit olla mukana kaikkina kolmena päivänä, mutta voit piipahtaa mukaan myös ihan oman aikataulusi ja jaksamisesi mukaan. Ryhmäkeskustelut ja chat ovat myös vapaaehtoisia, eli voit itse valita, mihin ohjelmaan osallistut.

Kaikkina kolmena päivänä pääset tutustumaan Neuroliiton palveluihin. Lisäksi voit varata juttuvartteja Neuroliiton eri asiantuntijoilta, kuten sosiaalityöntekijältä, työelämäasiantuntijalta, liikunnan erikoissuunnitelijalta ja lakimieheltä.

• Perjantain 24.9. etkoilla tutustutaan virtuaalitapahtuman tarjontaan, Neuroliiton palveluihin ja chattaillaan osallistujien kesken.
  • Lauantai 25.9. on tapahtuman pääpäivä, jolloin pääset seuraamaan suoraa lähetystä Kytkentä-studiolta. Aiheina ovat mm. liikunta ja harrastukset, ihmissuhteet sekä arjessa jaksaminen. Studiossa on haastateltavana sairastavia ja läheisiä. Juontajana toimii Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Mikko Kekäläinen! Lisäksi pääset kuulemaan asiantuntijoiden tiiviitä puheenvuoroja käsiteltävistä aiheista.
  • Sunnuntaina 26.9. jatkoilla pääset vielä chattailemaan muiden osallistujien kanssa ja tutustumaan Neuroliiton palveluihin.

Ilmoittautuminen on päättynyt

Vain ilmoittautumalla mukaan saat tapahtuma-alustalle oman tunnuksen ja pääset osallistumaan tapahtuman eri toimintoihin sekä seuraamaan suoraa lähetystä. Jos olet esimerkiksi osallistumassa tapahtumaan läheisesi kanssa, tulee teidän molempien myös täyttää ilmoittautumislomake.

Tapahtuman ilmoittautuminen päättyi torstaina 16.9. Tapahtumaan mahtuu mukaan 200 osallistujaa.

Tarkistathan kirjoittamasi sähköpostiosoitteen. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin ja myöhemmin tapahtumainfoa sekä osallistumisohjeet. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi. Tällä sähköpostilla rekisteröidyt myös virtuaalitapahtumaan.

Jos olet ilmoittautunut tapahtumaan, mutta et jostain syystä pääsekään osallistumaan, ilmoitathan siitä pian osoitteeseen info@neuroliitto.fi.

Henkilötietojen käsittely

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Ilmoittautuneiden sähköpostiosoitteita käsittelee yhteistyökumppani vain Kytkentä-tapahtuman järjestämistä varten. Muutoin Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

• Tuliko mieleesi jotain kysyttävää Kytkentään liittyen? Laita viestiä osoitteeseen: info@neuroliitto.fi
  • Kytkennän verkkosivu: neuroliitto.fi/kytkenta
  • Kerro tapahtumasta myös eteenpäin aihetunnisteella #Kytkentä2021