24.9.2021 12:00 – 26.9.2021 16:00

Tapahtuma← Takaisin

Kytkentä 2021 järjestetään virtuaalisena, eli verkossa 24.–26.9. Tapahtuman pääpäivä on lauantai 25.9. Kytkentä on tarkoitettu 18–35-vuotiaille nuorille, jotka sairastavat MS-tautia tai harvinaista neurologista sairautta. Myös läheiset ovat tervetulleita mukaan.

Koska tapahtuma on virtuaalinen, siihen voi osallistua mistä päin Suomea vain. Tapahtuma on maksuton, ja mukaan mahtuu 200 osallistujaa.

Tapahtuman pääpaino on vertaiskokemusten jakamisessa, ja uusien tuttavuuksien löytämisessä. Kytkennässä voit jutella muiden sairastavien ja läheisten kanssa. Lisäksi saat tietoa helpottamaan sinun ja läheisesi arkea sekä kuulet Neuroliiton palveluista, joita voit tarvita elämässäsi juuri nyt, tai vähän myöhemmin.

Perjantaina on etkot, lauantaina pääpäivä ja sunnuntaina jatkot.

• Perjantain 24.9. etkoilla tutustutaan virtuaalitapahtuman tarjontaan, Neuroliiton palveluihin ja chattaillaan osallistujien kesken.
  • Lauantai 25.9. on tapahtuman pääpäivä, jolloin pääset seuraamaan suoraa lähetystä Kytkentä-studiolta. Haastateltavana on sekä sairastavia että läheisiä. Juontaja paljastetaan myöhemmin!
  • Sunnuntaina 26.9. jatkoilla pääset vielä chattailemaan muiden osallistujien kanssa ja tutustumaan Neuroliiton palveluihin.

Tapahtuman tarkka ohjelma ja aikataulu lähetetään kaikille ilmoittautuneille syyskuussa!

Ilmoittaudu mukaan

Tapahtumaan mahtuu mukaan 200 osallistujaa. Kun ilmoittaudut Kytkentään alla olevalla lomakkeella 9.9. mennessä, lähetämme sinulle postitse pienen materiaalipaketin ennen tapahtumaa!

Tarkistathan kirjoittamasi sähköpostiosoitteen. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin ja myöhemmin tapahtumainfoa sekä osallistumisohjeet. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi. Tällä sähköpostilla rekisteröidyt myös virtuaalitapahtumaan.

Jos olet ilmoittautunut tapahtumaan, mutta et jostain syystä pääsekään osallistumaan, ilmoitathan siitä pian osoitteeseen info@neuroliitto.fi.

Henkilötietojen käsittely

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Ilmoittautuneiden sähköpostiosoitteita käsittelee yhteistyökumppani vain Kytkentä-tapahtuman järjestämistä varten. Muutoin Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

info@neuroliitto.fi (Lomailemme heinäkuussa.)

neuroliitto.fi/kytkenta

18–20 v.21–29 v.30–35 v.36+ v.
Tapahtuma on tarkoitettu alle 35-vuotiaille sairastaville, mutta osallistuva läheinen voi olla yli 35-vuotias.
SairastavaLäheinen
Diagnoositietoa käytetään anonyyminä tilastotietona tapahtuman raportoinnissa ja suunnittelussa.
Esim. kumppani, sisarus, vanhempi. Roolia käytetään anonyyminä tilastotietona tapahtuman raportoinnissa ja suunnittelussa.
KylläEnEn tiedä
Tähän voit kirjoittaa aiheita, joihin toivoisit kuulevasi muiden kokemuksia tai kysymyksiä Neuroliiton palveluista. Tapahtumassa EI anneta tietoa sairauden hoitoon, lääkityksiin, rokotuksiin ja koronaan liittyen.