25.1.2022 18:00 – 25.1.2022 19:00

Tiistaina 25.1. klo 18–19 järjestettävä verkkotapaaminen on tarkoitettu sinulle, jonka läheisellä on MS-tauti tai harvinainen neurologinen sairaus. Tapaamisessa on mahdollisuus keskustella mielen päällä olevista asioista yhdessä toisten samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Keskustelussa on mukana järjestösuunnittelija Sari Raitakari.

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään ma 24.1. Tarkastathan kirjoittamasi sähköpostisoitteen. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin ja myöhemmin osallistumisohjeet. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Sari Raitakari, järjestösuunnittelija
sari.raitakari@neuroliitto.fi