4.5.2021 17:00 – 4.5.2021 18:00

2020_laheisten-verkkotapaaminen.800x0-is

Tiistaina 4.5. klo 17-18 järjestettävä verkkotapaaminen on tarkoitettu sinulle, jonka läheisellä on MS-tauti tai harvinainen neurologinen sairaus. Tapaamisessa on mahdollisuus jakaa ajatuksia ja kokemuksia yhdessä toisten samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Toukokuun tapaamisessa ovat mukana tuetuista lomista kertomassa järjestösuunnittelija Sirpa Vuorenmaa-Hilton sekä useilla lomilla mukana ollut vapaaehtoinen vertaisohjaaja Eeva. Keskustelussa on mukana järjestösuunnittelija Sari Raitakari.

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella ma 3.5. mennessä. Tarkastathan kirjoittamasi sähköpostisoitteen. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin ja myöhemmin osallistumisohjeet. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Sari Raitakari, järjestösuunnittelija
sari.raitakari@neuroliitto.fi