6.10.2020 17:00 – 6.10.2020 18:30

Verkkotapaamisessa keskustellaan sairauden herättämistä ajatuksista ja saat tietoa Neuroliiton toiminnasta, johon voi osallistua yhdessä sairastavan kanssa.

Tapaamisen tarkoituksena on mahdollistaa MS-tautia tai harvinaista sairautta sairastavien läheisten keskinäistä vuorovaikutusta. Ilmoittautuneet voidaan jakaa pienryhmiin.

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittaudu tapaamiseen alla olevalla lomakkeella ke 1.10. mennessä. Tarkastathan kirjoittamasi sähköpostisoitteen. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin ja myöhemmin osallistumisohjeet. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Anni Malkamäki, järjestösuunnittelija
anni.malkamaki@neuroliitto.fi
p. 0400 976 743

Sosiaali- ja terveysalan järjestöissä toimii 550 000 vapaaehtoista ja työntekijää. Ilman heitä, monia suomalaisten hyvinvointia tukevia palveluita ei olisi. Järjestöt takaavat sen, että erilaisissa elämäntilanteissa jokaiselle löytyy joku, joka tukee, kuuntelee, pitää huolta tai edistää hyvää oloa arjessa. Neuroliitto tarjoaa tapahtumissaan sairastuneille ja heidän läheisilleen luotettavaa tietoa ja tukea sairaudesta, ja auttaa arjessa eteenpäin. Onneksi on joku.