Helmikuu 2019

lauantai, 02.02.2019

Jäsenhuoltokoulutus Jyväskylässä

Jyväskylä, Scandic Jyväskylä City Koulutuksessa on tavoitteena antaa osallistujille ideoita ja vaihtoehtoisia keinoja yhdistyksen jäsenhuoltoon liittyvissä asioissa. Koulutuksessa voit oppia asioita kuulemalla, keskustelemalla ja jopa pelaamalla.

tiistai, 26.02.2019

Pärjätään töissä Turussa!

Lounais-Suomen neuroyhdistyksen toimisto, Itäinen pitkäkatu 68, Turku Oletko vastikään saanut diagnoosin tai sairastanut jo pidempään? Mietitkö, kuinka neurologisen sairauden kanssa selviää työelämässä? Minkälaisia järjestelyjä työpaikoilla voidaan tehdä? Kuinka työyhteisöt suhtautuvat muutoksiin? Kuinka toiset pitävät huolta jaksamisestaan?

torstai, 28.02.2019

Harvinaisten sairauksien päivän luentotilaisuus

Harvinaisten sairauksien päivän luentotilaisuus on 28.2.2019. Varsinainen luento pidetään Tampereella ja etäkatsomoita järjestetään ainakin Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Riihimäellä, Turussa ja Vaasassa. Tilaisuuksista vastaavat Pirkanmaan neuroyhdistys, Sanofi Genzyme sekä Neuroliitto. Etäkatsomoiden osalta järjestelyissä ovat mukana myös paikallisia yhdistysaktiiveja ja harnes-ryhmiä.

Maaliskuu 2019

maanantai, 11.03.2019

Pärjätään töissä Kokkolassa!

SILTA Yhteisöklubi, Rantakatu 6, Chydenia (3.krs), Kokkola Oletko vastikään saanut diagnoosin tai sairastanut jo pidempään? Mietitkö, kuinka neurologisen sairauden kanssa selviää työelämässä? Minkälaisia järjestelyjä työpaikoilla voidaan tehdä? Kuinka työyhteisöt suhtautuvat muutoksiin? Kuinka toiset pitävät huolta jaksamisestaan?

perjantai, 22.03.2019

Ataksiaseminaari 2019

Tampere Ataksiaseminaari kokoaa yhteen ataksiasairauksia sairastavia sekä heidän läheisiään Tampereelle 22.-23.3.2019. Seminaarin tavoitteena on välittää tietoa ja vertaistukea.