8.7.2021 – 11.7.2021

Rautalampi

Liikuntakurssi← Takaisin

Neuroliiton melontaleiri järjestetään torstaista 8.7. sunnuntaihin 11.7. Leiri on tarkoitettu Neuroliiton jäsenyhdistysten omatoimisille jäsenille ja heidän läheisilleen.

Tällä kurssilla melojilla tulee olla aikaisempaa melontakokemusta, ja melontamatkoja tehtynä vuonna 2021 ennen leirin alkua ns. kaksi päiväretkeä noin 10–15 km matkavauhti 5 kilometriä tunnissa (taukoja välissä).

Kurssi järjestetään yhteistyössä Etelä-Konnenveden luontopalvelut melontaohjaaja Markku Utriaisen kanssa.

Kurssin hinta

Kurssin hinta on 320 €/osallistuja. Jos leiriläinen käyttää omaa kajakkia, niin hinnasta saa alennusta 40 €. Hinta sisältää majoituksen ja ruuat + retkilounaat, melontavarusteet (kajakki, mela, melontaliivi, aukkopeite, kuivasäkki), ohjelmassa mainitun opastuksen, perjantaina retkilounaan ja kahvin ja lauantaina Kalajan laavulla valmistetun päivällisen ja kahvituksen, retkiastiastot ja retkikeittimet.

Majoitus

Majoitus tapahtuu 2 hengen huoneessa Törmälän loma- ja kurssikeskuksessa. Osoite Konnekoskentie 552, Rautalampi.

Kurssille mahtuu mukaan 8 henkilöä. Ilmoittautuminen alkaa ma 17.5.2021 ja päättyy ma 31.5.2021. Kurssille valittuihin ollaan yhteydessä puhelimitse lisätietoja varten 1.6.–4.6. välisenä aikana.

Maanantai 10.5 alkaen erikoissuunnittelija Riitta Samstén, riitta.samsten@neuroliitto.fi

Ohjelman löydät alla olevasta liitteestä.

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

Ilmoittautuminen avautuu 17.05.21 07:00