9.6.2017 12:00 – 11.6.2017 11:00

Valkea talo, Helsinki← Takaisin

Vertaistapaaminen mitokondriotautia sairastaville sekä heidän läheisille ja omaisille järjestetään Helsingissä 9.-11.6.2017. Ohjelmassa on muun muassa professori Anu Wartiovaaran luentokeskustelu perjantaina ja lauantaina fysioterapeutin luento sekä vertaisryhmäkeskusteluja.

Vertaistapaamisen osallistumismaksu on 60 €/henkilö. Osallistumismaksu sisältää ohjelman, sen mukaiset ruokailut ja majoituksen kahdeksi yöksi pe-su.Vertaistapaaminen on suunnattu myös lapsiperheille. Lapset on mahdollista jättää lastenohjaajan valvontaan luentojen ja keskustelujen ajaksi. Lasten (3-15 v.) osallistumismaksu on 30 €/lapsi. Alle 3-vuotiaat lapset ovat ilmaisia. Mukaan mahtuu 50 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumiset pyydetään 5.5. mennessä, kiitos. Mahdollisuus ilmoittautua vielä vara- ja peruutuspaikoille Päivi Vatajalle p. 050 571 7884 tai paivi.vataja@kuuloliitto.fi.

Matkakustannuksia korvataan omavastuun (32 €) ylittävältä osalta pääasiassa julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaan. Oman auton kilometrikorvaus on 0,20 €/km ja 0,25 €/km, jos autolla kulkee vähintään kaksi samaan tilaisuuteen tulevaa henkilöä. Korvausta on mahdollista saada enintään 150 €.

Vertaistapaaminen on viimeinen osa Neuroliiton, Lihastautiliiton ja Kuuloliiton yhteistä Tietoa ja tukea mitonkondriotautia sairastaville –projektia.

Lisätietoja:
Kirsi Asula, Neuroliitto, p. 040 753 3055 / kirsi.asula@neuroliitto.fi
Ritva Pirttimaa, Lihastautiliitto, p. 050 572 2784 / ritva.pirttimaa@lihastautiliitto.fi
Päivi Vataja, Kuuloliitto, p. 050 571 7884 / paivi.vataja@kuuloliitto.fi