8.2.2022 17:30 – 8.2.2022 19:00

nakohairiot.jpg?nc=1637582021

Tiistaina 8.2.2022 klo 17.30–19.00 pidettävällä Teemaluennolla perehdytään neurologisiin sairauksiin ja niihin liittyviin näköhäiriöihin sekä näkövammaisuuden määritelmään ja näönkäytön apuvälineisiin sekä kuntoutukseen. Verkkoluento on tarkoitettu MS-tautia, harvinaista neurologista sairautta, Parkinsonin tautia ja liikehäiriösairautta sairastaville sekä henkilöille, joilla on aivovamma. Myös läheiset ovat tervetulleita. Lisäksi luentoon voi osallistua asiantuntijat.

klo 17.30 Aloitussanat | Neuroliiton sosiaalityöntekijä Hanna Pakarinen

klo 17.35 Luento: neurologinen sairaus ja näköhäiriö | Silmälääkäri

klo 18.15 Näkövammaisuus, näönkäytön apuvälineet ja kuntoutus | Kuntoutusvastaava, optikko Tuula Kääriäinen Näkövammaisten keskusliitto

18.55–19.00 Loppusanat ja tilaisuuden päätös | sosiaalityöntekijä Hanna Pakarinen

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään 6.2.2022. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin sekä myöhemmin osallistumislinkin ja ohjeet Vooler-ohjelman käyttöön. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Neuroliiton sosiaalityöntekijä Hanna Pakarinen p. 040 500 1657 tai hanna.pakarinen@neuroliitto.fi

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

KylläEi