4.5.2021 17:00 – 4.5.2021 18:30

Tietoisku verkossa← Takaisin

Tiistaina 4.5.2021 klo 17–18.30 kerrotaan sosiaali- ja terveydenhuollon asiakasmaksulain muutoksista. Tule mukaan, jos sinulla on MS-tauti tai harvinainen neurologinen sairaus, Parkinsonin tauti, liikehäiriösairaus tai aivovamma. Myös läheiset ovat tervetulleita kuuntelemaan ja esittämään kysymyksiä.

Voit seurata tietoiskua internetyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Voit lähettää kysymyksiä verkkotapaamisen aikana Voolerin chatissa tai etukäteen ilmoittautumislomakkeessa.

Tietoiskun ohjelma

Ohjelma alkaa klo 17.00.

• Alustus aiheeseen │Anu Aalto Neuroliiton lakimies
  • Kysymyksiin vastaamassa Anu Aalto ja Hanna Pakarinen

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään 2.5.2021. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin sekä myöhemmin osallistumislinkin ja ohjeet Vooler-ohjelman käyttöön. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Neuroliiton sosiaalityöntekijä Hanna Pakarinen p. 040 500 1657 tai hanna.pakarinen@neuroliitto.fi

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

Linkki tietoiskuun lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tarkista vielä tiedot, kiitos!