27.5.2021 17:00 – 27.5.2021 18:00

Torstaina 27.5. klo 17–18 jaetaan yhteinen kahvihetki etäyhteydellä, tällä kertaa nuorten aikuisten kesken. Luvassa on vapaamuotoista jutustelua kahvi- tai teekupin ääressä, ja samalla mahdollisuus tutustua toisiin, ja jakaa ajatuksia muiden kanssa ympäri Suomen.

Etäkahvila on suunnattu MS-tautia sairastaville nuorille aikuisille. Keskustelua luotsaavat järjestösuunnittelijat Ville Keskinen ja Sari Raitakari.

Etäkahvila pidetään Microsoft Teams -sovelluksen välityksellä. Voit osallistua tapaamiseen nettiyhteydellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittaudu etäkahvilaan alla olevalla lomakkeella viimeistään ke 26.5. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin ennen tapahtumaa.

Sari Raitakari, järjestösuunnittelija
sari.raitakari@neuroliitto.fi