25.10.2017 16:00 – 25.10.2017 17:30

Skype

Tapahtuma← Takaisin

Aiheeseen liittyen  järjestetään verkkotapaaminen 25.10.2017 klo 16.00-17.30.

Sisältö: Käsitellään osallistujien valinnan mukaan Yhdistys ei ole yritys –oppaan pohjalta yhdistyksen johtamiseen liittyviä haasteita, ratkaisukeinoja ja onnistumisen avaimia. Puheenjohtajille on lähetetty elokuussa ennalta luettavaksi opas, jonka jää yhdistyksen käyttöön. Verkkotapaamiseen otetaan enintään 10 osallistujaa. Tapaaminen on sisällöltään vastaava kuin 13.9. pidetty verkkotapaaminen.

Kohderyhmä: Yhdistysten puheenjohtajat tai varapuheenjohtajat

Ilmoittautumiset 19.10.2017 mennessä Tapussa

Lisätietoja: Ismo Linnus, ismo.linnus@neuroliitto.fi, p. 0400 976 741 tai Eila Niemi, eila.niemi@neuroliitto.fi, 040 7346 387

Osallistumiseen tarvitaan joko tietokone, puhelin tai tabletti sekä toimiva nettiyhteys. Ohjaamot toteutetaan maksuttoman Skype-ohjelman kautta, joten osallistujalla pitää olla myös Skype-tili. Tilin luomiseen löydät ohjeita https://support.skype.com/fi/faq/FA79/miten-voin-asentaa-skypen  Tilin tunnus ilmoitetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Kun olet ilmoittanut tunnuksen/Skype-nimesi ilmoittautumisen yhteydessä, niin saat Skypessä kontaktipyynnön, joka sinun tulee hyväksyä.