22.4.2021 14:00 – 22.4.2021 15:30

Torstaina 22.4. klo 14–15.30 järjestettävä Palvelutaloasukkaan hyvä arki -webinaari on suunnattu ensisijaisesti sosiaali- ja vammaispalvelujen ammattilaisille sekä terveydenhuoltoalan opiskelijoille. Myös muut kiinnostuneet ovat tervetulleita kuuntelemaan luentoa! Webinaaria voi seurata suorana Neuroliiton YouTube-kanavalla.

Webinaarin ohjelma ja puheenvuorot

• Asumispalveluiden tulevaisuuden haasteet palveluntuottajan näkökulmasta | toimitusjohtaja Helena Ylikylä-Leiva, Neuroliitto ry
  • RAI tuo arvoa asiakkaalle ja laatua palveluihin | kehittämispäällikkö Maarit Lind, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
  • Apuvälineiden uudistetut luovutusperusteet – mitä on tärkeää huomioida? | erityisasiantuntija Anne Kanto-Ronkainen, sosiaali- ja terveysministeriö.
  • Paneelikeskustelu: Hyvän ja tasa-arvoisen arjen mahdollistaminen asumispalveluissa
    • Palvelutalo Merenpisaran asukas Panu Laturi, toimitusjohtaja, N2 Comms
    • vammaispalvelujen johtaja Riitta Hakoma, Eksote
    • toimitusjohtaja Helena Ylikylä-Leiva, Neuroliitto ry

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään 16.4.2021. Saat vahvistusviestin ja osallistumislinkin antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos viestiä ei näy, tarkasta myös roskapostit.

Neuroliiton viestintäpäällikkö Mari Vilska info@neuroliitto.fi

Mukana tukemassa

Webinaari on osa Neuroliiton 50-vuotisjuhlavuotta. Juhlavuotta ovat mukana tukemassa Bristol Myers Squibb, Merck, Novartis ja Roche.

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

ammattilaisenasairastavana tai läheisenä