10.8.2021 17:00 – 10.8.2021 19:00

Tiistaina 10.8. klo 17–19 järjestettävä verkkotapaaminen on tarkoitettu MS-tautia ja harvinaista neurologista sairautta sairastaville. Tule kuulemaan toisten osallistujien työelämään liittyviä kokemuksia ja vinkkejä sekä jakamaan omasi!

Verkkotapaamisen pääpaino on keskustelussa ja kokemusten vaihtamisessa, mutta mukana on myös Neuroliiton työelämäasiantuntija Marju Teinikivi.

Osallistuminen

Käytämme tapaamisalustana Teamsia, joten tarvitset videoyhteyden mahdollistavat laitteet (nettiyhteys, kamera, mikrofoni, mielellään kuulokkeet). Saadun palautteen myötä osallistuminen edellyttää kameran käyttöä ainakin osan aikaa.

Tapaamiset ovat luottamuksellisia, ja oma osallistuminen on pystyttävä toteuttamaan yksityisesti. Mikäli tarvitset tapaamisen aikana avustajaa, esim. läheistä, kerro siitä myös toisille. Näin kaikille on selvää, keitä keskustelua on seuraamassa.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään ma 9.8. Sujuvan keskustelun takaamiseksi mukaan otetaan vain 8 ensimmäistä ilmoittautunutta, joten muistathan myös tarvittaessa perua ilmoittautumisesi hyvissä ajoin. Ilmoittautuneet saavat vahvistusviestin. Linkki tapaamiseen lähetetään sähköpostiin viimeistään tapaamispäivän aamuna.

Olen kokoaikatyössä tai yrittäjäOlen osa-aikatyössä tai osa-aikayrittäjäOlen opiskelijaOlen työnhakijaMuu tilanne