9.9.2020 17:00 – 9.9.2020 19:00

Näyttääkö työelämä koronakevään jäljiltä erilaiselta? Miten se vaikuttaa omaan työhösi?

Tule kuulemaan toisten osallistujien työelämään liittyviä kokemuksia ja vinkkejä sekä jakamaan omasi!

Syyskuun tapaaminen toteutetaan yhteistyössä Epilepsialiiton kanssa.

Verkkotapaamisen pääpaino on keskustelussa ja kokemusten vaihtamisessa,
mutta mukana ovat myös Neuroliiton työelämäasiantuntija Marju Teinikivi ja Epilepsialiiton sosiaaliturva-asiantuntija Paula Salminen.

Halutessasi voit kirjata ilmoittautumislomakkeeseen aiheita, mistä haluaisit lisätietoa tai voit lähettää niitä myöhemmin sähköpostitse Marjulle.

Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse linkki verkkotapaamiseen. Tapaamisalustana käytämme Teamsia ja riittää, että sinulla on internetyhteys, kuulokkeet ja mikrofoni.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 7.9. Sujuvan keskustelun takaamiseksi mukaan otetaan vain 8 ensimmäistä ilmoittautunutta, joten muistathan myös tarvittaessa perua ilmoittautumisesi hyvissä ajoin.

Marju Teinikivi, työelämäasiantuntija
marju.teinikivi@neuroliitto.fi, p. 0400 813 784

Sosiaali- ja terveysalan järjestöissä toimii 550 000 vapaaehtoista ja työntekijää. Ilman heitä, monia suomalaisten hyvinvointia tukevia palveluita ei olisi. Järjestöt takaavat sen, että erilaisissa elämäntilanteissa jokaiselle löytyy joku, joka tukee, kuuntelee, pitää huolta tai edistää hyvää oloa arjessa. Neuroliitto tarjoaa tapahtumissaan sairastuneille ja heidän läheisilleen luotettavaa tietoa ja tukea sairaudesta, ja auttaa arjessa eteenpäin. Onneksi on joku.