13.9.2021 10:00 – 13.9.2021 16:00

Pori

Neuroneuvonnan tietopäivä← Takaisin

Maanantaina 13.9.2021 klo 10–16 järjestettävä +60 Tietopäivä on tarkoitettu MS-tautia ja harvinaista neurologista sairautta sairastaville. Myös läheiset ovat tervetulleita. Tietopäivä on maksuton. Päivän aikana tarjotaan lounas sekä iltapäiväkahvi tai -tee. Paikkana on Scandic Pori, osoitteessa Itsenäisyydenkatu 41, 28100 Pori.

• Huom. Pyrimme turvaamaan tarvittavat turvavälit ja muut koronatilanteeseen liittyvät hygieniasuositukset. Lisää koronainformaatiota löydät Neuroliiton sivulta neuroliitto.fi/korona. Koronatilanteesta riippuen tilaisuus voidaan tarvittaessa sirtää kokonaan verkossa toteutettavaksi.
  • Jos tarvitset päivittäisissä toiminnoissasi avustajaa, ota mukaan oma henkilökohtainen avustajasi.

Tietopäivän ohjelma

klo 10.00 Päivän aloitus | sosionomi Timo Klaavu ja järjestösuunniittelija Maaria Lillberg

klo 10.30 Ikääntyminen ja neurologinen sairaus | neurologi Juhani Ruutiainen

klo 11.30–12.30 Lounas

klo 12.30 Ikääntyvän ravitsemus ja neurologiset sairaudet | ravitsemusterapeutti Roope Mäkelä

klo 13.15–13.30 Tauko

klo 13.30 Ajankohtaista sosiaaliturvaan liittyen | sosionomi Timo Klaavu

klo 14.30–15.00 Iltapäiväkahvit

klo 15.00 Ajankohtaista Neuroliitosta | järjestösuunnittelija Maaria Lillberg

klo 15.15 Vertaisryhmäkeskustelua (läheisille) | Maaria Lillberg

klo 15.15 Kysy mitä haluat  (vain sairastavat) | Timo Klaavu

klo 15.50–16.00 Palautteet ja päivän päätös

Ilmoittautuminen tilaisuuteen alkaa 1.6., jolloin avautuu ilmoittautumislomake. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 6.8.2021. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Timo Klaavu, Neuroliiton sosionomi
timo.klaavu@neuroliitto.fi
p. 040 542 5200

7-1718-2930-3940-4950-6263-6869-79>80
Diagnoositietoa käytetään anonymisoituna, yleisellä tasolla asiantuntijaluennoitsijoiden informoimiseen.
Ei apuvälinettäKeppi, kyynärsauvatRollaattoriPyörätuoliSähköpyörätuoli, sähkömopo
SokeritonEi kananmunaaKasvisMaidotonLaktoositonGluteenitonEi kalaa, äyriäisiäEi punaista lihaaMinulla ei ole erityisruokavaliota
EiKyllä