25.9.2021 10:00 – 25.9.2021 16:00

Raahe

Neuroneuvonnan tietopäivä← Takaisin

Lauantaina 25.9. klo 10–16 järjestettävä Tietopäivä on tarkoitettu MS-tautia, harvinaista neurologista sairautta tai Parkinsonin tautia sairastaville sekä heidän läheisilleen. Tietopäivän aikana asiantuntijat johdattavat luentokeskusteluillaan tärkeiden asioiden äärelle. Asiantuntijoina mukana neuropsykologi ja psykoterapeutti. Tilaisuus on maksuton ja siellä tarjotaan lounas sekä iltapäiväkahvi /-tee.

Paikka: Langin Kauppahuone, Kirkkokatu 19, 92100 Raahe

Huom. Jos tarvitset päivittäisissä toiminnoissasi avustajaa, ota mukaan oma henkilökohtainen avustajasi.

Raahen Tietopäivän ohjelma

klo 10.00 Päivän aloitus | Neuroliiton sosionomi Timo Klaavu ja Parkinsonliiton järjestösuunnittelija Jukka Tauriainen

klo 10.30 Kognitiiviset haasteet ja uupumus (verkkoluento) | neuropsykologi Sanna Liuha

klo 12.00–13.00 Lounas

klo 13.00 Mielen hyvinvointi ja itsehoidon merkitys | psykoterapeutti Ulla Aho

klo 14.00–14.30 Kahvi

klo 14.30 Ajankohtaista sosiaaliturvaan liittyen | sosionomi Timo Klaavu

klo 15.30 Liittojen terveiset | järjestösuunnittelija Jukka Tauriainen

klo 15.50–16.00 Palautteet ja päivän päätös

Ilmoittautuminen tilaisuuteen alkaa 1.6., jolloin avautuu ilmoittautumislomake. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 6.9.2021. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Timo Klaavu, Neuroliiton sosionomi
timo.klaavu@neuroliitto.fi
p. 040 542 5200

7-1718-2930-3940-4950-6263-6869-79>80
Diagnoositietoa käytetään anonymisoituna, yleisellä tasolla asiantuntijaluennoitsijoiden informoimiseen.
Ei apuvälinettäKeppi, kyynärsauvatRollaattoriPyörätuoliSähköpyörätuoli, sähkömopo
SokeritonEi kananmunaaKasvisMaidotonLaktoositonGluteenitonEi kalaa, äyriäisiäEi punaista lihaaMinulla ei ole erityisruokavaliota
EiKyllä