19.5.2021 17:30 – 19.5.2021 19:00

Keskiviikkona 19.5.2021 klo 17.30–19.00 pidettävä verkkoluento on tarkoitettu MS-tautia, harvinaista neurologista sairautta, Parkinsonin tautia ja liikehäiriösairautta sairastaville sekä henkilöille, joilla on aivovamma. Myös läheiset ovat tervetulleita.

Ruoka ja syöminen herättävät paljon tunteita, ja niin pitääkin. Monella syömisen ja painonhallinnan ongelmat liittyvät nimeomaan tunteisiin, ajattelutapoihin ja motivaatioon. Tällä luennolla esitellään uusinta tietoa tapojen ja tottumusten muuttamisesta. Luennolta saat tärkeää tietoa omien muutosta tukevien ja estävien tekijöiden tunnistamiseen. Luennoitsijana on psykoterapian erikoispsykologi, integratiivinen psykoterapeutti ja työterveyspsykologi Teemu Ollikainen.

17.30 Aloitussanat | Neuroliiton sosionomi Timo Klaavu
17.40 Luento | psykoterapian erikoispsykologi, integratiivinen psykoterapeutti Teemu Ollikainen
18.30 Keskustelua aiheesta
19.00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittaudu

Ilmoittaudu pe 14.5. mennessä alla olevalla lomakkeella. Saat ilmoittautumisestasi vahvistusviestin sähköpostiisi. Jos vahvistusviestiä ei kuulu sähköpostiisi, tarkista myös roskapostikansiosi.

Timo Klaavu | timo.klaavu@neuroliitto.fi | p. 040 542 5200

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

Tieto välitetään luennoijalle/asiantuntijalle tilastotietona.
7-1718-2930-3940-4950-6263-6869-79>80
Itse sairastavaLäheinenAmmattilainen