13.4.2021 19:00 – 13.4.2021 20:00

Tiistaina 13.4. klo 19-20 keskustellaan ryhmächatissa Tukinet-alustalla nuorena sairastumisesta ja sen mukanaan tuomista ajatuksista, tunteista ja kokemuksista. Mukana chattailemassa ovat Neuroliiton MS-vertaistukija Viivi sekä harvinaisten neurologisten sairauksien vertaistukija Heini. Lisäksi mukana on järjestösuunnittelija Sari Raitakari.

Ryhmächatissa voit keskustella anonyymisti nimimerkillä. Rekisteröidy ensin Tukinet-sivustolle www.tukinet.net, jolloin saat rekisteröidyn nimimerkin ja ryhmächat-käyttöliittymän sekä muita palveluja käyttöösi. Sinun ei tarvitse antaa mitään henkilötietoja rekisteröitymisen yhteydessä. Riittää, että keksit käyttäjätunnuksen, nimimerkin ja salasanan.

Osallistumislinkki aukeaa vain Tukinettiin kirjautuneille: https://tukinet.net/ryhmachatit/nuorena-sairastuminen/

Ryhmächattiin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Chat on auki tiistaina 13.4. klo 19–20, joten voit tulla mukaan mihin aikaan tahansa tuona aikana.

Ryhmächattia edeltää Voimatarinailta: nuorena sairastuminen (klo 18-19). Voit osallistua sekä Voimatarinailtaan että ryhmächattiin tai vain jompaan kumpaan. Lue lisää Voimatarinaillasta

Ryhmächatin säännöt

•  Ollaan ystävällisiä ja asiallisia
  •  Ei paljasteta henkilötietoja
  •  Ei mainosteta
Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.