27.9.2019 15:00 – 28.9.2019 14:00

Järjestökoulutus← Takaisin

Kaipaatko vinkkejä ja virikkeitä ryhmänohjaukseen? Miten motivoida ja innostaa? Mitä tehdä, jos sukset menevät ristiin? Mistä uusia vapaaehtoisia ryhmänohjaajan työpariksi ja avuksi? Koulutuksessa työstetään vastauksia yhdessä juuri näihin kysymyksiin. Koulutus on tarkoitettu sekä vasta-alkajille että pidempään ohjaajina toimineille. Perjantai iltana käydään läpi kerhojen ja ryhmien hyviä käytäntöjä, ja tutustutaan Narikka hankkeen työkaluihin. Lauantaina perehdytään ohjaajan tehtäviin ja valmiuksiin.

Koulutus järjestetään Hotelli Ilveksessä, jossa tapahtuu myös yöpyminen. Osallistumismaksu on 20€, yöpymiset kahden hengen huoneissa. Mikäli haluat yöpyä yhden hengen huoneessa, tulee sinun varata huone suoraan hotellista ja maksaa huoneiden erotus.  Matkakulut korvataan 32€ ylimenevältä osalta. Kysythän yhdistykseltäsi ennen koulutusta mahdollisesta osallistumismaksun ja matkojen omavastuun korvaamisesta. Muun kuin julkisen kulkuneuvon käytöstä on myös sovittava etukäteen. Jos tarvitset avustajaa päivittäisissä toimissa, ota oma avustaja mukaasi.

Sitovat ilmoittautumiset tiistaihin 10.9.19 mennessä.

Lisätietoja järjestösuunnittelijat Maaria Lillberg, p. 0400 976 718, maaria.lillberg@neuroliitto.fi tai Sirpa Vuorenmaa-Hilton, p. 0400 976 742, sirpa.vuorenmaa-hilton@neuroliitto.fi

0-1919-2930-4546-6263-79>80
Olen vasta-alkajaOlen pidempään toiminut
EiKyllä
Maksaa osallistujaMaksaa yhdistys
Koulutuskulut pitävät sisällään osallistumismaksun 20 € & mahdollisen matkojen omavastuun 32 €
Tarvitsen majoituksenEn tarvitse majoitustaTarvitsen inva-huoneen
Tampereen seutua kauempaa tuleville tarjoamme majoituksen kahden hengen huoneissa. Mikäli haluat yöpyä yhden hengen huoneessa, tulee sinun varata huone suoraan hotellista, ja maksaa huoneiden erotus.