14.11.2017 16:30 – 14.11.2017 18:00

verkossa← Takaisin

Neuroliitto järjestää syksyllä kolme verkkotapaamista sairastavan läheisille ja läheisten tarpeisiin ja toiveisiin liittyen. Tapaamisissa keskustellaan annetusta aiheesta, mukana on myös aihepiirin asiantuntija. Verkkotapaamisiin voit osallistua yhteen kertaan tai kaikkiin tapaamisiin. Jokaiseen tapaamiseen ilmoittaudutaan erikseen viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tapaamisissa on aina jokin teema ja siihen liittyvä alustus.

14.11. tapaamisen teemana on pienten lasten huomioiminen perheissä, joissa toisella tai molemmilla vanhemmilla on jokin neurologinen pitkäaikaissairaus. Keskustelun asiantuntija varmistuu myöhemmin.  HUOM! Tämänkertaisen tapaamisen aihepiiristä johtuen, myös itse sairastavan on mahdollista osallistua keskusteluun.

Osallistuaksesi tarvitset toimivan nettiyhteyden, mikrofonilla varustetut sankakuulokkeet (tai mikrofonin ja kaiuttimet) sekä maksuttoman skype-ohjelman ja skype-tunnuksen. Tunnuksen luomiseen löydät ohjeita täältä. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitetaan skype-tunnus, jolla tapaamiseen osallistutaan.

Muut verkkotapaamiset pidetään 17.10. ja 31.10. Muistathan ilmoittautua myös niihin.

Lisätietoja: Sanna Saarimaa, 0400 976 743, sanna.saarimaa@neuroliitto.fi

Sairastavan puolisoSairastavan vanhempiSairastavan aikuinen lapsiMuu läheinenItse sairastava