20.1.2022 17:30 – 20.1.2022 19:00

ms-luento.jpg?nc=1637568496

Torstaina 20.1.2022 klo 17.30–19.00 pidettävällä Teemaluennolla neurologi Juha Multanen luennoi sekundaarisprogressiivisesta MS-taudista: diagnoosin erityispiirteistä sekä hoidollisista näkökohdista neurologin näkökulmasta. Luennolla käydään läpi, miten tauti etenee, lääkehoidosta sekä erityisesti oireenmukaisesta hoidosta.

Verkkoluento on tarkoitettu MS-tautia sairastaville sekä asiantuntijoille. Myös läheiset ovat tervetulleita.

klo 17.30 Aloitussanat | sosiaalityöntekijä Hanna Pakarinen

klo 17.40 Luento | neurologi Juha Multanen

klo 18.40 Keskustelua aiheesta | neurologi Juha Multanen ja kuulijat sekä Hanna Pakarinen

18.50–19.00 Loppusanat ja tilaisuuden päätös | sosiaalityöntekijä Hanna Pakarinen

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään 18.1.2022. Saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin ja myöhemmin osallistumislinkin sekä ohjeet Vooler-ohjelman käyttöön. Jos vahvistusviestiä ei näy saapuneissa viesteissä, tarkasta roskapostikansiosi.

Neuroliiton sosiaalityöntekijä Hanna Pakarinen p. 040 500 1657 tai hanna.pakarinen@neuroliitto.fi

Tilaisuuden järjestäjänä Neuroliitto käsittelee osallistujien ilmoittautumislomakkeella antamia henkilötietoja tilaisuuteen liittyvän viestinnän ja hallinnon hoitamiseksi. Neuroliitto ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille.

KylläEi